Goedemorgen, Ik heb een vraag voor jullie ik ben 3 dagen terug wat rood bloed verloren met plassen ook zat er een stukje weefsel / stolsel bij ? Weet niet pcies wat het was ben nu 6 en een halfe week zwanger verder geen bloed meer verloren soms nog met afvegen verder heb ik ook al bijna een week last van rommellende darmen ze zijn flink van slag heb dus ook al een paar dagen diaree... Nu wou ik vragen klinkt het bloed verlies ernstig en wat kan ik aan de rommelende darmen doen ? Groetjes Mama 1985
Nu heb ik vandaag 2 testen gedaan 1 met een raar streepje en 1 met bijna niks terwijl toen ik begon toch best een positiefe test had nu nemen ze alweer maar af ben vanaf maandag geen bloed meer verloren is bij die 1ne keer gebleven ben nog steeds misselijk en diaree snap er helemaal niks meer van nu kan het ook aan de urine liggen hoe de testen uitvallen ? Want ik drink bijna niks en was erg donker en dik leek wel nog nooit eerder meegemaakt toen ik ging testen
Hallo, Een lichter streepje wilt niet zeggen dat de zwangerschap niet goed is. In de zwangerschap kan je makkelijk last hebben van bloedverlies omdat de baarmoedermond beter doorbloed wordt, hierbij kan heel makkelijk een vaatje kapot gaan wat bloedverlies geeft. Een vaatje kan kapot gaan door tillen, gemeenschap, sporten, moeizame ontlasting e.d. Aan rommelende darmen kan je niks doen, dat komt door het groeien van de baarmoeder en die verplaatsen de darmen. Hou het bloedverlies in de gaten wordt het meer neem dan contact op met je verloskundige. Groetjes Ineke
Dankjewel voor je reactie Dus ondanks geen positiefe test meer kan ik nog gewoon zwanger zijn ? Heb nog steeds maar 1 keer bloed verloren een week terug dus weet gewoon echt niet meer wat ik moet denken nu moet over een week naar de verloskundige maak me best zorgen als het een miskraam is had het nu al niet moeten doorzetten ? Heb nog wel zwangerschapskwaaltjes gr mama 1985