Ik heb morgen een afspraak bij de tandarts, ik haat de tandarts :x , maar ik moet.. want de pijn is niet te houden. Er moet een gaatje gevuld worden.. Zijn er nog bepaalde dingen waarmee ze rekening moeten houden? En met of zonder verdoving? Ik haat de verdoving..
Ik lees even mee... Moet eind september naar de tandarts en zij wilde een foto maken dan... maar nu ik zwanger ben.... toch maar even wachten? Geen idee
Gewoon even aangeven bij.je tandarts. Foto's maken zullen ze waar het kan vermijden, maar er zijn verschillende soorten verdoving waar ze uit kunnen kiezen zei mijn tandarts. Als jij de verdoving haat doe je t toch gewoon zonder?
zonder verdoving en met 2 opgevouwen handdoeken onder 1 bil.. dat deed ik kort geleden, verdoving was niet goed tijdens zwangerschap las ik ergens en de handdoeken zijn om de doorbloeding in je rug op gang te houden waardoor je minder duizelig word. Succes
Altijd aangeven dat je zwanger bent. Ik ben pas nog geweest. Verdoving mag gewoon, foto's maken niet. Succes
Volgens mijn verloskundige was een verdoving geen probleem. (Beter dan een ontsteking in elk geval) Foto's stelde mijn tandarts zelf gelijk uit toen ik zei dat ik zwanger was. En vorige week moest ik naar de tandarts en eigenlijk zou hij nog een half uur ''schoonmaken'' maar omdat ik niet meer helemaal plat kon liggen (dan word ik helemaal niet lekker) hebben we dat ook vooruitgeschoven en alleen de controle gedaan. Dus: gewoon even bespreken! Succes!
Ze hebben genoeg alternatieven... Foto's kunnen indien echt nodig gemaakt worden met een loodschort...en verdoven kan ook gewoon. Geen zorgen...gewoon me je tandarts even bespreken dat je zwanger bent.
Precies. Ik heb bij Ediz heel veel kiespijn gehad, dus heb helaas meerdere behandelingen gehad ervoor. Er moesten ook foto's gemaakt worden, dit is gedaan met een loodschort en ik heb wel een verdoving gehad (wortelkanaalbehandeling). Dit zou volgens onze tandarts geen probleem zijn. Ik zou het gewoon aangeven en dan zie je het wel toch.
Ik ben afgelopen week ook geweest, tandarts wilde één vulling vervangen. Gelijk heb ik aangegeven dat ik verdoving wilde. Wat was ik daar blij mee! Met de extra hoeveelheid aan bloed + betere doorbloeding voel je het werken van de tandarts in je mond veel beter (pijnlijker) dan anders. Zelfs reinigen was écht niet leuk. Sterkte!
Van de week ook geweest. Gaatje vullen. Met verdoving. En gebitsreiniging. Vond het platte liggen echt niet fijn. Met de reiniging kwam er behoorlijk bloed uit mn tandvlees. Werd erg beroerd. Mocht even twee keer spoelen. Ben blij dat ik ben gegaan maar was toch niet echt lekker nadien.
Nou, daar ben ik weer! Een wortelkanaalbehandeling gehad! Shoot me. Wat een emotionele wrak ben ik ook.. pff. Bij foto's maken zat ik te huilen omdat ik zooooo nerveus was. Ik ga gauw onder de deken.
Ik ben rond 18weken bij de tandarts geweest, ze was héél blij dat ik kwam, want volgens haar is tandverzorging tijdens een zwangerschap nog veel belangrijker als er buiten, slechte tanden tijdens je zwangerschap zouden een invloed kunnen hebben op de tandjes van je ongeboren kindje. Gewoon duidelijk aangeven dat je zwanger bent!