Owjee.. ik vrees dat het raak is. moet nog 7 dagen voordat de pil af is gelopen en verloor gister avond laat wat oud bloed. Wanneer we s*ks hebben gehad gok ik op 6 en 4 dagen geleden. Ergens daar tussen is ben ik de pil vergeten Ik weet het even niet meer We weten nog niet eens of we überhaupt wel een broertje of zusje voor Ivan willen en kunnen we het financieel allemaal wel trekken? Man heeft baan via uitzendbureau en ik zit thuis..
De kans is heel klein,ik heb wel vaker de pil vergeten en nog nooit zwanger geraakt! Het bloedverlies kan gewoon een doorbraakbloeding zijn...geen paniek dus! De kans dat je gewoon ongesteld wordt is velen malen groter dan dat je zwanger bent.
Ohh wat ben ik blij om dit te lezen zeg! Ik ben hem ook wel eens vaker vergeten, maar de enigste keer dat ik een keer wat bloed ben verloren was toen ik zwanger was van Ivan. Dus schiet gelijk weer in de paniek . Heb nog nooit doorbraakbloedingen gehad, dus als dit het is dan is het iets nieuws voor me.
Wat ik heb begrepen is de eerste 7 dagen de pil vergeten wel tricky, maar in de 2e week kan het niet zoveel kwaad. Ik denk dat de kans zeer klein is dat je zwanger bent. Natuurlijk zijn de wonderen de wereld nog niet uit, maar ik denk dat je je niet heel druk hoeft te maken. Succes met afwachten!
Hmmm.. vanochtend geen bloedverlies gehad, vanmiddag rond 2 uur begon ik weer bloed te verlies. In het begin donker rood, einde van de middag bruin. Nu weer helemaal niks. Morgen misschien even dokter bellen, geen idee wat dit is... Nooit eerder bloed verloren tijdens de pil.