Als ik vorige week zondag voor het laatst heb geklust en woensdag heb ik mijn ei gehad is de kans er dan gewoon om zwanger te zijn of is die erg klein?
ik geloof dat zaadcellen max 72uur in leven blijven, als je geluk hebt. Maar denk dat de kans wel wat kleiner is. Ligt er natuurlijk ook nog aan of het zo ochtend was of 's avonds en wanneer ei gesprongen is (s'middags/'s avonds) Maar goed wie weet heeft jou man super zaad Lukt het klussen woensdag zelf niet meer! Dat was het beste geweest achteraf (of di avond!) Suc6 met wachten tot NOD!
Het meest vruchtbaar ben je de dag voor je eisprong (en niet de dag zelf!!!) Ja je was op tijd hoor, in principe zou een een zaadje dat wel moeten halen. Betekent niet dat je nu zwanger bent hè, de kans is ongeveer 15%, mits jij en je man normaal vruchtbaar zijn.
Zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen. Als je zondag geklust hebt en je had woensdag je eisprong dan zou je op zich nog op tijd moeten zijn geweest. Succes!
Ok Thanx.... En ik dacht dat mijn eisprong al geweest was... Daarbij waren we deze maand even aan het afwegen of we nu een derde willen of pas over een jaar... Nu dacht ik zwanger te zijn en kriebelt het dus was mijn kansen aan het bekijken anders volgende maand maar weer ovutesten dan is mijn ei ook duidelijk
Gewoon even afwachten wat er gebeurt. Als je je ei niet getest hebt, dan weet je niet wanneer die geweest is. Ik zou volgens de boekjes ook nauwelijks zwanger kunnen zijn, maar heb inmiddels wel een prachtige meid rondkruipen. Dus volgens mij is mijn eisprong gewoon niet volgens het boekje geweest. Of vriend heeft superzaad haha
Je kan het beste 3 dagen voor, op en 1 dag na je eisprong klussen, dus eerlijk gezegd denk ik niet dat je kans heel groot is.
Ok Maat als wij zondagavond geklust hebben en ik heb waarschijnlijk woensdag mijn ei gehad dan is er toch 2 à 3 dagen Idd moet gewoon geduld hebben en anders gaan we naar ronde 4 voor de derde...
Als je banner klopt zou je al een gokje kunnen wagen met testen... Maar je kansen, die lijken mij opzich wel redelijk. Heb wel is gelezen dat "super"zaad wel tot 5 dagen kan overleven Heb geen idee wat voor leefstijl deze man met SUPERzaad heeft maar moet volgens mij top fit zijn
Zowel bij mijn zoon als bij mijn dochter hebben we 3 of 4 dagen voor mijn ei gesekst en daarna niet meer omdat mijn man voor zijn werk naar het buitenland moest. Het kan dus zeker!