Hi meiden! Het is weer zover: dé periode is weer aangebroken. Manlief en ik mogen weer flink aan de slag! Mijn man heeft altijd al een lager libido dan mij, hij weet nu wel dat hij aan de slag moet, maar het wordt zo'n "moeten". Ik zou hem wel willen verleiden, of iets leuks willen bedenken. Hebben jullie tips? ( ben benieuwd hoe creatief jullie zijn! ) Alvast bedankt!
sexy lingerie, romantisch maken, stap bij hem onder de douche, kijk een film met een heftige vrijpartij, blinddoek hem. zoiets??
geef je man een heerlijke erotische massage.net wat Naomi 86 zeg ga samen onder de douche geef dan je man een heerlijk erotische of gewoon massage.maak een leuke avond/nacht van.
hoi taart mijn man heeft ook altijd een lager libido als mij gehad maar nu we voor een kindje gaan kan ie er geen genoeg van krijgen.enorme boost voor ons sexleven,wij doen eigenlijk niet zoveel bijzonders,kaarsjes aan samen douchen elkaar masseren maar soms ook gewoon een vluggertje. zorg dat ie niet weet wanneer je vruchtbare dagen zijn dan word t in ieder geval geen moeten.en probeer eens op een ander tijdstip bijv overdag of vroeg in de avond of s morgens succes
Ik vind die massage wel wat. Maar stel: we zijn op de bank tv aan het kijken, hoe krijg ik hem mee naar boven? "schat ik ga je lekker masseren" "lieverd, kom je even naar bove"? Het gaat dus nu om de stap ervoor! Ik lijk wel een puber he?! Maar ik wil vanavond echt, dus ik moet iets verzinnen.
Tja, trek een sexy setje aan en een lange trenchcoat en kom zo binnen. Als hij de hint dan nog niet begrijpt Ik ben zelf nooit zo van de spannende dingen. Het val ook niet mee hoor een man met lager libido. Het is daradoor vaak een beetje matjes. Wat ik vaak doe is samen in bad gaan. Dat wil hij namelijk wel. En dan zachtjes paaien. Mondelinge voorbereiding doet vaak ook wonderen. En dan komt het meestal vanzelf wel goed.
Euhm gewoon op de bank al wat beginnen met friemelen en dan zeggen als de stemming er een beetje inzit *ga je mee naar boven*
Hej meiden, al die verleidingstips hebben gewerkt ja... ik ben zwanger! Hihihihi! Bedankt voor jullie steun! Zet m op! Dikke zoen!
Ben ik benieuwd naar welke tip je hebt uitgevoerd.... Massage? Want dan weet ik wat ik over een kleine 14 dagen ga doen! Sorry, vond de verloop van dit topic erg grappig! Gefeliciteerd trouwens!