14 maand en heel slecht eten.

Discussie in 'Voeding' gestart door ingie, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Onze zoon at eerder altijd alles op. Maar de laatste tijd wil hij niet meer eten. Zijn pap 's morgens niet meer. Tussen de middag nog geen half broodje ( eerder altijd 2 ). En het avond eten is soms ook echt een ramp. Dit is heel verschillend.
    Wie herkend dit? Hoort het bij de leeftijd?
    Hij wil nu wel heel veel zelf doen, maarja allles kan natuurlijk nog niet.

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle is bijna even oud en heeft hetzelfde.... Hij heeft nu ondekt dat korstjes geen brood is.. :) Hij eet het zachte er tussenuit en de rest gooit hij op de grond... :D

Ik heb hier wel eens gelezen dat dit rond deze leeftijd vaker voorkomt. Gaat vanzelf weer over... En in de tussentijd blijven we maar aanbieden, toch? Succes!

3. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ja is echt een fase..Ruben heeft dit ook wel es, dan eet ie ontzettend goed en dan weinig.. Ze nemen wel wat ze nodig hebben.

4. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Gisteren is hij bij mijn schoonmoeder geweest en daar heeft hij 2 plakjes brood gegeten. Vandaag bij mij weer helemaal niks :cry: :cry: Waar kan het dan nu aan liggen?

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    "vreemde" ogen dwingen? :) Je kunt er niks van zeggen... Jelle eet en slaapt altijd goed op het kdv, en thuis is het soms een drama.... Komt wel goed!

Deel Deze Pagina