89/90 cm en 13 kilo een maandje geleden. Van mijn dochtertje weet ik het niet meer, maar die is ietsje kleiner dan gemiddeld.
Rond de 2 jaar 10,8 kilo en 84,5 cm! Nu met 3 jaar en 3 maanden 12,8 kilo en 96,6 cm Mijn zoontje is eigenlijk nog een ukkie! Nou vooral qua gewicht, te licht!
iets meer dan 2 jaar is ze nu 82cm en 10,3 kilo Ze is super tenger meisje en iedereen noemt haar ook een poppetje Echt overal oooh wat een popje.
Mijn zoontje ( 2 jaar 5 maanden) is 88 cm en 11.4 kilo. Het consultatiebureau begon meteen weer te zeuren en in maart moet ik terugkomen om weer te wegen. Ik word zo moe van ze..ben er ook helemaal klaar mee nu. Hij is zeker een tenger mannetje, maar dat is hij altijd al geweest, dat hoort bij hem.
mijn oudste zoon was 1m04 bij 19 kilo. Mijn 2de zoon was 1m01 bij 23 kilo op 2 jaar. Mijn jongste is 3 weken en groeit ook al zo hard. Ik heb erg grote kids.
Jason zit ook in een groeispurt.. zijn broeken moest hij altijd 2 maten kleiner hebben dan zijn bovenkleding. In ongeveer 5 maanden tijd is het compleet bijgetrokken en nog een maat bijgegroeid. Hij heeft nu meestal maat 92. Zijn gewicht gaat langzaam, hij weegt 11,5 kg. Ik heb trouwens nog geen uitnodiging gekregen van het CB, wanneer kregen jullie die allemaal? Hij is 18 december 2 jaar geworden.
o wij hebben echt een reus als ik dit zo lees onze meid is 1,5 jaar en is 86cm en 13 kg! nou is ze ook groot geboren 56cm en wij zijn ook beide lang maar ze is wel heel slank. ze lijkt altijd ouder als dat ze werkelijk is. soms een nadeel hoor want dan zeggen mensen al snel. wat kan ze weinig voor haar leeftijd tot ze weten hoe oud ze werkelijk is en dan is het oo ze kan toch wel veel voor haar leeftijd. ze loopt een beetje voor op de ontwikkeling met dingen doen enzo, begint nu net een beetje te praten.
dat klopt helemaal,mijn oudste zoon was 99 cm en 17 kilo op 1,5 jaar en mijn 2de zoon 98 cm en 18 kilo met 18 maanden. Er werd ook vaak commentaar op hun ontwikkeling gegeven omdat mensen dachten dat ze toen al 3 jaar waren,als ik dan zei hij is 18 maanden geloofden ze het gewoon bijna niet,dus had altijd zhpapieren bij me en groeiboekje als bewijs. Mijn dochtertje groeit ook al zo hard,die gaat haar broers achterna. Lastig is dat he als ze veel ouder worden geschat.
wow jullie kids zijn inderdaad groot. hier word vaak al gedacht dat hij nu 3 is terwijl hij nog 2.5 moet worden... hij is begonnen met 52 cm maar merk dat mijn andere zoon langer is al en dunner... die is ook wel langer begonnen 56cm en is was met vier maanden al 69,5 cm..