Hoi, Rare vraag misschien, maar hoe groot moet/mag een baby kamer zijn. We hebben een kamer van +/- 12 vierkante meter. Is dat te klein? De spulletjes passen er in elk geval wel allemaal in. Oja, er hangt een expansievat in die kamer, maakt geen geluid en word niet warm, maar vraag me af of het misschien toch kwaad zou kunnen. Groetjes
Volgens mij is er geen minimaal en maximaal formaat hoor voor een babykamer, zolang het hoognodige er kan staan lijkt het me goed. Van expansievat geen verstand sorrie
Er zijn ook genoeg mensen die niet een eens een babykamer hebben, maar (tijdelijk) hun kindje op de ouderslaapkamer laten slapen. Ik kan me niet voorstellen dat er min/max aan verbonden zou zijn.
Is geen minimale afmeting voor hoor! Wat Manuela zegt, wij hebben bijvoorbeeld (tijdelijk) geen kamer nu voor de kleine. Hij slaapt gezellig bij ons Volgens mij is een expansievat op het kamertje geen probleem.
We hebben anders nog een grote kamer van ongeveer 20 vierkante meter. Zal het voor de zekerheid nog aan mijn VK vragen, en duur puur ivm dat expansievat. Dank je
Onze babykamer is denk ik zo'n 6 a 7 vierkante meter, er past een bedje, kast en commode in met gemak. Ik zou me dus geen zorgen maken . Groetjes, Anakin.
Op Fynn z'n kamer hangt ook een expansievat en verwarmingsketel. Heb deze weggewerkt door er een kast omheen te bouwen. Verder heeft hij er echt geen last van. Waar ben jij bang voor dan?
Weet niet, weet wel dat zo'n ding niet veel kwaad van natuurlijk, hanng goed vast in elk geval. Maak me zorgen om niets...
Ik heb daalijk ook een klein kamertje voor mijn kleine mannetje maar ik denk dat dit geen probleem is! Ik maak er gewoon een knus en gezellig kamertje van
12 vierkante meter is genoeg hoor! Wij hebben een kamertje van 2x3, erg klein dus. Maar alles past er in, dat is het belangrijste. En voor zo'n kleintje maakt het echt niet uit waar hij/zij slaapt!
Ik zou verhuizen als ik jou was Als de spulletjes er allemaal inpassen is het ruim genoeg, tenzij je poppenmeubeltjes hebt.. Jullie kamertje gaat vast erg mooi worden! Geen idee wat een expansievat is, laat P. er wat omheen timmeren, behangetje oid erop en klaar is Saartje!
Ons mannetje heeft ook een ieniemini kamertje, maar er past een bedje, commode en een badje op standaard in. Meer heeft hij nog niet nodig. Als je je spulletjes erin kwijt kunt lijkt het me geen probleem, en het interesseert die kleine echt niet..
Volgens mijn man zit er bij een expansievat normaal ook een ketel. Die ketel kan wel een gevaar opleveren, als het geen gesloten systeem is. De kamer lijkt me wel groot genoeg hoor! Gr
de kamer lijkt mij ook groot genoeg vergeleken met die van mij mijn zoontje zijn kamer is 2 bij 2 meter en daar wil de commode kast en bedje nog mooi in staan