Wat willen jullie deze zwangerschap anders doen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by babyphat, Jun 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyphat

babyphat Actief lid

Dec 18, 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

wij gaan binnenkort voor een derde kindje en deze keer heb ik zoveel ideeen over hoe ik het deze keer wil doen.

We hebben al een zoon en dochter dus deze keer zou het me ook echt echt niet uitmaken wat het word.. En daarom zou ik het deze keer ook niet willen weten. Voorgaande keren was ik te nieuwsgierig.

Ook zou ik het deze keer wat langer voor onszelf willen houden, omdat het de laatste keer is en het gewoon wat intiemer houden.

Hebben jullie dit ook?? Ben reuze benieuwd welke dingen jullie deze keer anders willen doen, of mss nog graag een keer willen doen.

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Meer bewust zijn van de tijd. Nou dat is mooi mislukt

Voor mijn gevoel had ik vorige maand de positieve test

3. jara

jara Bekend lid

Sep 4, 2006
    878
    4
    18
    Ik dacht dat ook steeds maar toen dit cadeautje bleek te komen heb ik het toch snel verteld; was veel te blij. Ik heb ook een meisje en een jongen maar ben toch te nieuwsgierig welke spulletjes ik kan gebruiken en wat weg kan.... Het niet weten leek me leuk maar m'n nieuwsgierigheid gaat weer winnen ;) Verder had ik me voorgenomen nu eens mee te doen met zo'n zwangerschaps sport ofzo, maar ook daar twijfel ik nu weer over. Alleen het echte genieten: dat doe ik wel. Ik dwing mezelf me geen zorgen te maken: het komt zoals het komt (en dat lukt aardig). Ik wil alleen maar genieten en er bewust mee bezig zijn; het is de laatste keer voor ons.
    Veel geluk gewenst!

4. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Deze keer ga ik me kindje verwennen met een nieuwe kinderwagen die ik helemaal zelf uit mag kiezen :)
    Bij mijn meisje was ik alleen dus heb ik veel gebruikte spullen moeten kopen en ook van lieve buren mogen krijgen.
    Veel is er nog van me dochter (bedje, commode, ledikant) dus de dingen die er nog moeten komen halen we dit keer nieuw :D

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

Jun 14, 2013
    5,350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Hier dat precies hetzelfde alleen voor mezelf houden vind ik niet gezellig en daarnaast ik ben nu nog geen 7 weekjes en iedereen ziet het al dus ja ik KAN het geeneens verbergen al zou ik willen LOL

Ik wil deze keer echt genieten, de tweede zwangerschap was heel stressvol en bij de eerste was ik de eerste 20 weken vrijwel alleen (mijn man woonde nog niet bij me) en nu is alles zoals het zou moeten zijn, dit kindje is onze verassing, maar we zijn er heel blij mee en we gaan er wat van maken en genieten van elk moment!!

6. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Wij besloten bij de 2e zwangerschap het geslacht gewoon bekend te maken itt de eerste keer. En ik had mezelf voorgenomen wat minder angstig te zijn en meer te genieten.

Beide gelukt ;)

7. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Mijn voornemens:

* Geslacht nu niet willen weten, alles is welkom. Mislukt :D, toch te nieuwsgierig!
    * Enorm genieten van de laatste maanden met alleen dochterlief. Mislukt :D. Heb een ernstige verwonding opgelopen, ben geopereerd aan m'n been en lig op bed. Dus niks wandelen en naar het strand. Gelukkig is het slecht weer.
    * Zorgeloos genieten van deze laatste zwangerschap. Ook mislukt. :D
    Ben onder narcose geweest, heb aan de morfinepomp gelegen, rontgen etc.

Moraal van het verhaal, maak geen voornemens haha. En toch geniet ik echt wel van ons kindje op komst en m'n dochter, maar dan even opnemen andere manier momenteel.

8. babyphat

babyphat Actief lid

Dec 18, 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hhaha ja zo zal het ook wel gaan, hoe meer je het plant hoe minder het zo zal gaan. Maar het is wel leuk om erover te dromen.

Share This Page