Kruidvat inderdaad, maar is in verhouding nog best duur. Bij sensitest heb je ze meteen de dag erna al met de post.
Hoi ik wacht op het pakketje van sensitest ben wel gaan kijken 7 voor 13, 95 maar heb die andere ook al besteld vraag me alleen af of de post morgen wel bezorgd met hemelvaard.. Gr..
Euhm...een man geeft het geslacht door en niet een kakender Anyway..toch jammer als je rondes over gaat slaan waarin je misschien zwanger had kunnen worden van een meisje En de kalender aanhoudt en dan een jongen krijgt
Hoi pandora je zult vast gelijk hebben dit noemen ze hopenloos verlangen naar een meisje we hebben al 3 kinderen en bij de 4de is het echt genoeg dus vandaar dat ik heel bang ben dan het dan alsnog een jongen zou worden.. ik zou evenveel van dat kindje houden als het een jongen is maar dan is nog mijn droom niet vervult en dan..?!
Volgens de chineze kalender zouden wij ook een meisje krijgen maar er zit toch echt een jongetje in mijn buik.En hoor dit vaker. Denk dus dat je aan deze kalender niet teveel waarde moet hechten. Succes
Jaa dotjepk ben er al achter indd echt jammer ja zodra ik ze morgen binnen heb doe ik er ene en dan post ik foto
Hoi muisjuh sorry dat ik mijn mening misschien een beetje teveel liet blijken, ik kan me voorstellen dat je na 3 jongens graag een meisje zou willen, alleen denk ik dat je daar helemaal maar helemaal niks aan kan doen omdat te beïnvloeden, idd de man bepaald het geslacht, en maakt dus niet uit in welke maand je het doet of hoe oud je bent etc etc. Dat het toevallig bij sommige mensen wel klopt is niet zo gek....kans is namelijk 50% Ik reageerde misschien zo omdat een heel dierbaar iemand net een mk heeft gehad en die wil ook zo graag weer zwanger worden en haar maakt het dus niet uit wat het wordt als hij of zij deze keer maar wel blijft zitten...het is haar eerste kindje misschien dat dat ook scheelt. Maar kan me je voorkeur dus wel degelijk voorstellen.... Als ik trouwens nog een kindje zou krijgen ( wat ik voor alsnog niet wil overigens) dan zou een meisje weer heel welkom zijn, net als een jongetje Heel veel succes met zwanger worden! En ovutesten zijn echt heel handig, ik spreek uit ervaring
Ik snap de hoop voor een meisje na drie jongens zeker maar ik begrijp niet waarom je je vasthoudt aan de Chinese kalender, waarvan er ook nog een verschillende zijn... De shettles methode (misschien iets anders geschreven) heeft met timing te maken. Zoek deze eens op, het lijkt mij dat deze de kans misschien meer verhogen dan een kalender. Volgens mij moet je voor een meisje dan proberen zoveel mogelijk voor je eisprong zwanger worden. Ovulatietesten kunnen daar denk ik wel bij helpen alhoewel je dan eigenlijk nog niks weet... Stel je hebt op maandag gemeenschap en dinsdag een positieve ovutest zit je dus te dicht op de eisprong?!? Nou ja ik weet het niet precies maar zoek deze is op! Zelf het geluk van een meisje en een jongen!
Heb toch even gekeken naar de kalender en bij mij klopt het beide keren niet. Voor deze zwangerschap zegt ie een meisje dus ben benieuwd of het dit keer dan ook precies een jongen is! Ik geloof er in ieder geval niet in! Hoop dat je snel zwanger bent en je wens in vervulling gaat!
Hoi dames dankjewel voor jullie reacties en linda het is oke.. wat de kalender betreft hebben jullie hem goed afgelezen? Je moet kijken naar de maand van bevruchting en je leeftijd op dat moment misschien niet goed gekeken? En ja 4 kinderen is echt max hoor en dan hoop ik echt met heel mijn hart dat het een meisje mag zijn .. Straks een ovutest doen maar moet ik dat niet met ochtend urine doen? Groetjes..
Hai, Ovutest kan je volgens mij het beste rond 12.00 doen en juist niet met ochtend urine. Kalender goed afgelezen! Maand van de conceptie! En dus niet van positieve test! Succes!
Hoi dames.. Ovu test gedaan en negatief er is een licht streepje te zien maar dan moet je ook goed kijken om die te zien.. nu merkte ik wel ineens op dat ik allemaal witte vlokjes in de urine heb ik heb geen pijn bij plassen dus blaasontsteking lijkt mr niet want die heb ik altijd heel erg.. bij mijn laatste zwangerschap wat een ma was had ik ook deze vlokjes heb vanmorgen getest maar negatief heb wel nog steeds steekjes rechts en beetje gevoelige borsten.. wat denken jullie dames? Ei al geweest?