hoe groot vallen Timberland kinderschoenen?

Discussie in 'De lounge' gestart door anna6, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Ik vroeg me af of er hier iemand is die weet hoe de kinderschoenen van Timberland vallen. Groot, klein, normaal?
    Onze vent heeft nu een voetmaat van 20.9 en in de schoenenwinkel werd aangeraden voor maat 21 te gaan, maar per merk is de grootte nog al verschillend heb ik gemerkt.
    Inmiddels dus leuke schoenen op internet tegen gekomen, maar ja, als je verzendkosten moet betalen is het wel handig als de maat gelijk goed is:D
    Ik hoop dat jullie me helpen kunnen!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.156
    35.812
    113
    Klein volgens mij. Mijn zoontje heeft maat 28, maar zijn timberlands zijn maat 29.

3. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ojee, hier vallen ze precies goed.
    zoonlief heeft maat 25 en draagt maat 25 en zitten perfect!

misschien dat het model ook van invloed is, wij hebben het 'klassieke model' zeg maar.

ff off topic, wij krijgen er hier superveel geweldige reacties over, staan zooo leuk!!!

joyce

4. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Super bedankt zeg! Dan bestel ik maar gewoon maat 21 en dan zien we het wel.
    nogmaals dank jullie wel!

5. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Mijn zoontje heeft maat 26 maar moest toch 27 hebben voor zijn Timberlands..Staan wel super leuk! Krijg er ook veel reacties op..Succes! Vaak is terugsturen gratis dus dan kun je ook allebei de maten bestellen en er 1 terugsturen..

6. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Waarschijnlijk is het per model dus verschillend want we hebben nu 3 vergelijkingen, waarbij 1 paar precies goed is en 2 paar lijken wat kleiner te vallen...;) Lastig zeg, nou ja, ik zie het wel. Mocht het echt niet goed zijn dan kan ik inderdaad kostelijk retourneren maar als ik gelijk 2 paar koop krijg ik een tegoedbon voor het ene paar dat ik retour stuur en dat is zo irritant! (zou idd ideaal zijn want dan kun je vergelijken)

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    timberland valt klein.
    Mijn zoontje had vorig jaar timberlands, de bekende laarsjes, en deze moest een maat groter.
    Ik hem mij toen laten vertellen dat timberland een maat te klein valt.

Zijn trouwens super schoenen! het is dat ze nu te klein zijn, want ze waren nog super mooi, en dat na een hele winter!

kus miek

Deel Deze Pagina