Ik heb een aantal vraagjes over een toekomstig bedje en ik twijfel erg over een peuterbed of een 1 persoonsbed. Ons meisje slaapt altijd nog zo lekker in haar ledikantje dus ik vind de overstap naar een 1 persoonsbed zo groot voor haar. Maar hoelang kunnen ze hier in slapen? Want anders zou ik over bijv. 2 jaar alweer een nieuw bed moeten hebben. En kan je bijvoorbeeld in een peuterbed wel een 1 persoons dekbed + overtrek doen of zou dat veel en veel te groot zijn? En wat vinden jullie van onderstaand peuterbed? In het wit met zilveren bollen? Vinden jullie dat zo'n bed ook voor een jongetje kan? Want dan kan ik het bed voor een 2e eventueel ook nog gebruiken. Bedankt alvast. Bekijk bijlage 3603
hoi hoi leuk bedje hoor die wou ik ook halen voor youame maar wij hebben een 2persoons bed voor haar omdat we die overhadden en weinig geld als jou kleine nog zo lekker slaapt in het ledikantje zou ik haar gewoon nog even lekker daarin laten ik vind het bedje wel kunnen in het wit voor een jongen maar volgens mij groeit dit bedje niet mee en 1 persoons dekbed is veelste groot geloof ik omdat je ook speciale peuterdekbedden hebt
Ik ga straks gewoon direct voor een 1 persoonsbed. Als ze ongeveer 2,5 is gaat ze pas over. Het bed wordt een gewoon bed. De rest van het kamertje in elfjes/fee stijl. Ik heb de boekjes van Isa Belletje en die zijn de inspiratie.
wij hebben een juniorbedje gekocht en daar slaapt de volgende over een tijdje ook gewoon in en daarna gaat ie weg..
Hoi, Laura gaat ook eerst naar een peuterbedje, maar het dekbedje wat ik gebruik voor het ledikantje kan gewoon mee naar het peuterbedje. En ik vind dat je bed ook bij een jongen kan. Misschien moet je het blauw verven tegen die tijd als je dat leuker vindt. Maar voor mij kan het
Oeps helemaal over je echte vraag heen gelezen. Nee ik vind het geen bed voor een jongen en ik zou een gewoon bed nemen. 1 persoon dus
ik zat zelf ook te tweifelen tussen een peuterbed en een gewoon 1 persoons bed. Heb gevraagd tot welke leeftijd het ongeveer is, en ze zei tot een jaar of 7. ligt er natuurlijk ook wel aan hoe groot je kind is Ik vind een 1 persoons bed ook ineens zo inmens groot na een ledikantje! Dus ik ga lekker voor het peuterbed. Ik vind het bed ook voor een jongetje kunnen, maar dan niet in het roze... succes met beslissen! groetjes Setje
Wij hebben een vikare meegroeibedje, het is dus nu een peuterbedje, maar word later een 1 persoonbed (ong, hij is iets smaller). Ook omdat we toch 2 kindjes op elkaar hebben, hij kan er nu 2 jaar in liggen (tot de basisschool ofzo) en dan kan Georgios erin en krijgt hij een 1persoonsbed (of hoogslaper, wat hij wil). Het bedje vind ik niet zo voor ene jongen. In het peuterbedje heb ik een 1persoonsdekbed, maar het is aan de grote kant.
Ze adviseren altijd het bed 20 cm langer te hebben/nemen dan de lichaamslengte die een persoon heeft. Dus als je peuterbedje nu al lichaamslengte + 20 cm is zou ik voor een 1 persoons gaan. Wij hebben gekozen voor een 1 persoons bed, Kylian is vrij lang en ik vond het gewoon zonde van het geld om nu een peuterbed te kopen (inclusief matras) en dan volgend jaar weer een nieuw bed (+ matras). Groetjes Anita
Wij gaan zelf voor een peuterbedje, eenpersoons vind ik zelf zo megagroot voor zo'n kleine peuter. Ik vind het bedje prima kunnen voor een jongen, eventueel een beetje pimpen. In het roze kan ook best. De meeste jongens vinden (tenzij ze erg geconditioneerd zijn natuurlijk) roze prachtigmooi , net als meisjes
Wij konden een meegroeibed overnemen van familie. Hij staat nu op de kleinste stand, 135 cm. Een ledikantje is 120 cm, dus zo vond ik de overgang wat minder groot. Het bed kan twee keer verlengd worden met 35 cm, dus tot 170 cm en tot 205 cm. Ik vind het ideaal! Of het bedje ook voor een jongen kan was je vraag, ik vind het zelf niet zo leuk voor een jongetje, maar het kan natuurlijk best leuk zijn als je hem bijv. blauw met zilver verft ofzo.
In het wit met zilver kan prima! Maar ik ben zelf voor een 1persoons gegaan. Scheelt gewoon geld. Je kan ook kiezen voor een meegroeiledikant. Die kan je stellen.
ik zou ook eerst overgaan op een peuterbed ipv een 1persoonsbed en het kan idd ook voor een jongetje maar dan wel in een andere kleur. Mag ik misschien weten waar je dat bed kan kopen want ik vind hem wel errrug leuk en ben voor mijn meisje ook op zoek naar een leuk peuterbedje en deze vind ik echt geweldig!! gr chantal