Op het CB zeiden ze donderdag tegen mij dat slechts 6% tot 8% van de kinderen bilschuivertjes zijn.. De rest kruipt braaf zoals het hoort. Nou is mijn dochter dus zo'n bilschuivertje, en ik vroeg me af of er nou inderdaad zo weinig kindjes zijn die bilschuiven ipv kruipen. Enne, iemand tips om de schoenen, sokjes en maillot's een beetje schoon te houden? haha.. Nee, dat is gein, maar ze heeft altijd Zootjes aan, en die zien er inmiddels dus niet meer uit. Aan de zijkant. Hoe maak ik dat weer mooi schoon?
kan je de zootjes niet een beetje insmeren met wat schoenpoets? het is tenslotte leer...of heb je de suede variant....(daar heb je volgens mij weer soort sponsjes voor bij de schoenwinkel?) vraagje uit nieuwsgierigheid; wanneer is isabelle begonnen met billen schuiven? Noel was vandaag ook een soort aan het billenhopsen op de bank om voorruit te komen...(hij kruipt nog niet 2cm achteruit maar meer niet haha)
Mijn dochter doet het beide als ik kaar zittend neerzet gaat ze op haar billen vooruit en leg ik haar op haar buik dan kruipt ze heel de kamer rond! Je kan er toch niks aan doen,lekker zo laten vind ik Groetjes,
Nee, ik heb de leren variant van de zootjes, dus schoensmeer is wellicht een optie.. En Isabelle begon rond de 11 maanden met bilschuiven...maar zij is niet zo'n snelle.. kan nu net staan bij de tafel, terwijl alle kids van onze pufclub al rondlopen. Mooi rustig. en @toet, ik was ook niet anders van plan dan het zo lekker te laten. Het staat ook wel grappig. Lopen kan ze haar hele leven nog.
Mijn meisje doet nu sinds 2 weken ongeveer billenschuiven, kan niet kruipen (alleen achteruit) Ze stuitert echt het huis door, komt met de billen los van de vloer Schoentjes kan je misschien beter insmeren met vaseline, schoensmeer krijg je moeilijk uit kleding.
Hmm wij zaten vandeweek hier al te grappen dat als anne dat gaat doen... (omdat ze nu al wil zitten en dat volgns CB vaak resulteert in bilschuivertjes dus) we gewoon een sponsje onder dr billen doen. Scheelt weer dweilen. Ben bang dat je er weinig aan doet toch... denk dat de enige oplossing is om goede stevige kleding te kopen.. je kan moeilijk van die opzetstukken erop naaien zoals je wel op knietjes kan doen
jiri is vanaf 10,5 maand gaan bilschuiven. Hij zat ook altijd, ipv op zijn buik liggen. Dus logisch dat hij zich dan zo ging voortbewegen. Maar sinds een paar weken kruipt hij ook nog. Hij doet dus nu beiden. Vind het ook zonde van de schoentjes, heb voor thuis zootjes (in de opruiming gekocht) en hij heeft een fleece broek aan. Denk dat je er weinig aan doet. Slijten zullen de schoentjes toch.