Vandaag de eerste echo gehad, volgens de berekeningen zou ik morgen 10 weken zijn. Bij echo kwam het steeds uit op 8 weken en 2 dagen iest verschil dus Ze twijfelde wel om dat de kleine volgens haar al veel bewoog dus nu over 3 weekjes lekker weer naar onze kleine beeb kijken!! Hier nog even 2 fotootjes om te delen!!
nou als ik jou echo zo bekijk, heeft ze volgens mij gewoon niet goed gemeten, want jou beebje ziet er echt veel groter uit als 8 weken en 2 dagen dus niet te druk maken
Ik heb afgelopen dinsdag m'n eerste echo gehad en een week "teruggezet". Volgende week vrijdag heb ik een revisie echo, omdat ik dan ruim 10 weken zou zijn, ben benieuwd. Helemaal niet erg een extra echo, haha. Gefelicteerd met je zwangerschap!
K maak me ook geen zorgen hoor, maar vind het wel jammer Tis met een inwendige echo gedaan en was heel duidelijk allemaal te zien. Dus ben erg benieuwd hoe het over 3 weken is. Jullie ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Voelen jullie je goed??
Ik dacht ook tien en een halve week te zijn ... Dinsdags Iui gehad en daarna pas die za dag geklust... Moest wel de Iui zijn omdat ik zondags pregnyl prik had gehad.. Maar Ben vandaag vijf Dagen teruggezet, dit vond ik wel erg jammer!!!
Als ik ook puur naar je echo kijk zeg ik ook dat dit niet een echo is van 8,2 weken. Ik heb zelf een echo gehad bij 8 en 10 weken en die van 10 weken lijkt veel meer op jouw echo. Bij 8 weken vond ik het min of meer nog een grote "vlek" (klinkt niet echt liefdevol, maar zo bedoel ik het niet) en bij 10 weken had je al meer onderscheid tussen hoofdje en lichaampje. Dat vind ik bij jouw echo ook. Ik ben natuurlijk geen arts, maar dit is mijn idee. Ik heb trouwens ook alleen nog maar inwendige echo's gehad.
Ik denk ook dat er niet goed gemeten is. Ik had bij Dinand een echo met 9 weken en 6 dagen, en dat zag er dus net zo uit! Zal even zoeken voor een foto!