hai allemaal, ik heb gister mijn eerste echo gehad,was 12 weken en 5 dagen en de baby was 6,5 centimeter is dit nou normaal? of groot? heb veel op @ gezocht maar niet echt wat kunnen vinden,ben benieuwd! groetjes aylins
Dit lijkt me prima toch, de mijne was wel wat kleiner, ongeveer 5 centimeter Maar dat was bij 11 weken en 2 dagen
Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad, met 11 weken 6 dagen en ons kindje was 6,1 cm groot (of klein ). Dat was prima zeiden ze, dus dan zal jouw kindje ook de juiste afmeting hebben!
op deze pagina kun je kijken bij "week tot week" Daar staat bij 12 weken inderdaad 6,5 cm! Dus prima lijkt
Met 11 weken 4,3 cm. Lijkt niet zo groot als ik jullie metingen lees, maar ik geloof dat het beebje in een week weer een cm of anderhalf groeit toch!? Ik zag op het kalendertje van de verloskundige staan: 6 cm bij 12 weken. Is die afmeting van hier trouwens inclusief of exclusief beentjes want die van mij is exclusief de beentjes.
Bij mij is de berekeing ook van hoofd tot billen, dus zonder de beentjes Mijn vk en gyn vertelden beide dat ze de meting altijd zonder beentjes bereken, maar dat in de boeken die vaak wel mee word gerekend, waardoor je meting op de echo meestal iets kleiner is dan dat je in de boeken of op de sites leest dat de kleine zou moeten zijn.
11 weken en 4 dagen was de baby 4 cm.82mm!Wat heel normaal was voor mijn uitgerekende datum! Btw. wist ook onmiddellijk dat het een jongen was. Ik zei tegen de gyne. je kunt dit nu toch nog niet weten, maar het was volgens hem overduidelijk, hij zag het aan de grote en de vorm van z'n geslachtsuitsteksel. geen twijfel mogelijk! cate
Bij ons was de klien 6.69 cm en alles was prima volgens de vk genieten dus anders hadden ze het ook wel gezegd hoor... Groetjes Nelleke
Ons wondertje was bij de echo van 11 weken en 6 dagen ook nog maar 5,7 cm. Nu dacht ik dat het klein was, maar gelukkig zijn er hier meer mensen die een baby van dat formaat hebben.