Ben benieuwd wanneer iedereen de eerste echo kreeg! Ik krijg de eerste echo pas met 10 weken. Wat duurt dit ontzettend lang!? en waarom is dit overal zo verschillend ?
tja dat is echt per vk. normaal krijg je 2 echo's de termijn meestal met 10 weken en dan de 20 weken echo. veel vk's doen nog een vroege om zekerheid te hebben van een zwangerschap.
Een beetje rondsnuffelen wil nog weleens helpen! ik had de mijne erop uitgekozen omdat zij met 8 weken een echo deden en dan met 12 weken weer. 10 weken vind ik ook al erg lang... Bij ons deden ze met 8 weken om te kijken of je uberhaupt zwanger bent plus termijnbepaling.
meestal krijg je alleen een hele vroege echo als je bv een miskraam hebt gehad of met hulp zwanger bent geworden. ben je normaal zwanger geworden zonder gekkigheid zeg maar is het normaal voor het eerst bij of rond de 12 weken
Ik heb mijn eerste echo gehad met 7 weken, maar dat was in het ziekenhuis, omdat ik 1 ronde aan de Clomid ben geweest (en dus meteen zwanger was).
onze eerste echo was met 6wkn, 5dgn.. ivm mk de maand ervoor.. en onze volgende wordt onze termijn echo met 12weken dus..
Ik krijg een echo met 6 w 6 d ivm een mk in september. Toen ik zwanger was van mijn zoon kreeg ik een echo met 9 weken (ik bleek later een week korter zwanger te zijn)
Dit keer kreeg ik m met 5,5wk omdat ik niet wist hoever ik was, toen weer 4weken later omdat er weinig te zien was en toen bleek ik 11weken zwnager te zijn...en een complete baby gezien nu mag ik 22Jan weer....en dan aps de 20wk echo weer denk ik als t goed is.
Ik heb vanmiddag contact gehad met de vk. Zei vertelde mij dat ik een afspraak moet maken bij het echobureau voor over 5 weken.. Dan ben ik 11 weken zwanger.. Ben heel benieuwd wat er dan al te zien is!! Maar duurt wel lang hoor, pffff
Ik krijg een echo met 6 weken 6 dagen. Heb geen bijzondere redenen hiervoor, de VK stelde zelf de eerste week van januari voor en ik heb toen natuurlijk gekozen voor direct de maandag.
Normaal zou ik de eerste echo bij 9 weken krijgen. Door een bloeding heb ik uiteindelijk bij 6 en 8 weken een echo gehad. Maar ik vond het wachten ook zo lang. 12 weken zou ik echt niet willen!!