Hoi, Weet iemand wanneer de laatste sprongen zijn en wat die ongeveer inhouden? Ik heb het idee dat Thijmen nu in een sprong zit omdat hij de laatste tijd zo onwijs aanhankelijk en eenkennig is. Maar ik weet het niet zeker (heb me nooit zo heel erg in de sprongetjes verdiept ). Groetjes Rosa
Rosa, Rond de 17 mnd zit idd de laatste, dus dat zou het kunnen zijn. Weet zo 1, 2, 3 niet wat die inhoudt, maar hij is er idd wel rond die tijd.
Thnx, weet iemand anders misschien wat de sprong inhoudt? Ben wel benieuwd of die eenkennigheid daar nu van komt.
die sprong duurt van week 71-75. eenkenningheid hoort er bij, dit is de aanloop. hij gaat beseffen dat het zijn speelgoed is, zijn lichaam en dat hij op meerdere manieren dingen kan bereiken. dat mensen vrienden zijn van jullie. waar opa en oma wonen. het is eigenlijk het perfectioneren van alle vorige sprongen.
OMG 4 weken!!!!? Wow, hoop dat we dan al een paar weken gehad hebben zeg. Het klinkt idd als Thijmen Nou ja, hopen dat het snel voorbij gaat. En dan op naar de peuterpubertijd...haha...