Hoi mama's, Ik ben bijna 37 weken zwanger van de tweede en begin nu zenuwachtig te worden. Bij mijn dochter zijn mijn vliezen spontaan gebroken met 39 weken (ze was nog niet ingedaald). Na 2 dagen kwamen de weeën vanzelf op gang. Uiteindelijk bleek mijn meisje een sterrenkijker. Nu is mijn baby weer niet ingedaald en ben bang dat ik weer zo'n k*t bevalling ga krijgen als bij mijn dochter (weeenstorm zonder ontsluiting en vacuum vanwege foetale nood). Sinds gisteren avond heb ik ook last van giga rugpijn en buikpijn. Vannacht niet zo best geslapen door zwangerschapischias en lig nu te rusten op de bank en krijg weer buikpijn met soms een harde buik. De buikpijn is constant en de harde buiken niet. Ik heb ook geen idee hoe voorweeen of indalingsweeen voelen. Ik weet dus ook niet wat dit kan zijn en dat maakt me nog nerveuzer. Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even van me af schrijven! Liefs
Ik snap jouw angst, wat een bevalling!. Misschien makkelijk kletsen, maar probeer het los te laten. Elke zwangerschap is anders. Wellicht maak je je nu druk om iets wat wat helemaal niet gaat gebeuren. Vertrouw op jouw lichaam. De kracht van een vrouw is enorm!!!
Bedankt voor je lieve reactie! Ik weet dat het heel anders kan gaan en daar hoop ik dan maar op. Ik vind het heel lastig want ik ben best een controlfreak. En ik moet echt leren het los te laten, vind het wel heel erg moeilijk hoor.. Vooral omdat mijn man nu ook met de dag nerveuzer word haha.
Ik heb ook last van buikpijn veel. En in mn rug. Mijne ligt wel ingedaald, maar had mn vk nog op bezoek vandaag, maar die zei dat t waarschijnlijk 'voorbereidingen' zijn voor de bevalling.. weet het voorderest ook niet. Laat t los, je ziet het wel ! Laat het op je af komen, ookal is dat makkelijker gezegd dan gedaan! Succes met de bevalling