Ik heb volgende week maandag dan eindelijk onze 20 werken echo spannend spannend Hoe groot was jullie baby bij 20 weken? xxx jet
Hij of zij was toen bij ons 25 cm. (Ik heb hem iets voor de 20 weken gehad, en net als bij de 11 weken echo liep hij/zij 4 dagen voor.) Eigenlijk is het een mooi schoolboek voorbeeld zei de echoscopiste, dus rond die grootte kun je wel verwachten. Veel plezier donderdag, echt fantastisch als je weer naar je kleine kunt kijken!
weet niet mee rhoe groot maar woog ongeveer 380 gram en dit wat bij 18.5 weken, iets zwaarder dan gemiddeld
Met 20 weken was de lengte tussen de 20 en 25 cm. De helft van zijn geboorte lengte. Het kindje woog 346 gram, een 10e deel van zijn geboortegewicht. Dit meten ze door de botjes op te meten.
Met 20 weken en 1 dag: 23 cm en 315 gram... voor het idee met 35 weken (bijna 2 weken terug) ergens tussen de 2780 en 3100 gram... (ligt aan de grote van het buikje en die was niet goed te meten ivm gebrek aan de ruimte in mn buik inmiddels) Geschat gewicht bij de geboorte 3700 gram
Mijn gyn. zei dat het niet mogelijk was om na de 12e week te meten hoe groot het kindje was, vervolgens zei hij dat het kindje wel groter was dan wat het zou moeten zijn n.a.v. de termijn van de zwangerschap Met andere woorden volgens mij had de gyn. er geen zin in. Dus geen idee hoe groot ons kindje was.
vaak meten ze het door alleen het bovenbeenbotje op te meten en zo kunnen ze een schatting maken hoe groot het hele kindje is