ik heb een vraagje ik heb een ketting gekregen met zo'n balletje eraan wat zachtje geluidjes maakt. ben er heel blij mee maar nu hoor ik ook slechte verhalen over dat het niet goed voor de baby is. maar hoor ook veel goede verhalen dus nu staat ik in tweestrijd wat is nou goed hoop dat jullie het weten.
Ik ben oo benieuwd. Heb niet zo'n ding, vind het wel mooi. Ik heb alleen gehoord dat het kan zijn dat je kindje dan eerder in stuit gaat liggen: steeds het belletje willen horen. Weet niet of het klopt. Dus ik lees hier even mee!
Dat is pas op het eind van de zwangerschap en als je het belletje te hoog hangt, dat er kans is op stuitligging, had ik altijd begrepen.
Ik heb tijdens de zwangerschap van allebei mn kinderen zo'n ketting gedragen en nu weer. Heb idd altijd begrepen dat het vooral de kans op stuitligging vergroot als je ketting te hoog hangt en de kleine er dus naartoe gaat draaien en heb m dus altijd laag hangen als ik m om heb. (allebei mn kindjes lagen trouwens gewoon goed met de geboorte)
ow daar ben ik blij om ik gaat me ketting dragen en later in de zwangerschap wat minder. dank jullie wel voor de reacties.
ik vind zo'n ketting erg mooi... mijn meisje ligt nu al vanaf het begin in stuit, dus als ik het balletje nou ongeveer op mijn schaambeen laat bungelen..draait ze dan om? dat zou handig zijn!
hoi hoi, ik heb bij mijn eerste ook zo een ketting gedragen, maar die hing iets te hoog.. en ze lag idd in een stuit! ik moet wel zeggen dat zo een ding al snel te hoog hangt, vanaf ongeveer 30 weken adviseren ze het om als je loopt dat het tot je schaambeen hangt.. volgens mij kan het voor die tijd niets geen kwaad