Hee , Ik ben erg benieuwd naar jullie eerste echo's en wat jullie zagen op die echo's. Ik heb komende maandag een vroege echo !
8 weken (maar ik bleek toen 9+1 te zijn) een kleine kidneyboon in de vorm van een kindje met een kloppend hartje
Met 9 weken eerste echo. Ik zag alles eigenlijk al. Armpjes, beentjes, hoofdje.. was al druk aan t bewegen
Ik heb komende maandag een echo heel vroeg 4,5 week Heel vroeg maar heb al heel vaak vmk gehad. Dus wil heel graag iets zien dat heb ik bij die vorige mk niet gehad een vroege echo. Dat als het mis gaat ik iig een keer heb mogen ervaren hoe een echo is en ookal zie ik een stipje dat is voor mij al genoeg hifi
Eerste echo met 7+5w (uitwendig, volle blaas) En dit was er te zien, Incl het hartje. Hoe blij je anno 2014 kunt zijn met een stel bewegende pixels op je beeldscherm Succes maandag Weet niet precies wat er met die termijn te zien is. Heb wel wat gelezen over een zwangerschapsring ofzo?
ik heb mijn 1ste echo in zieken huis met 7 weken gehad ik heb echo van 4 wekem omdat ik zeker wou weten bij echo bureau dus heb er 1 van 4 , 7 ,9 , 10 en 13 weken
wat leuk die echo ik weet nog dat ik zo ver was!! termijn echo is vaak om te zien of alles goed zit en nekplooimeting enz enz. gefeliciteerd trouwens enveel liefs
Met 9.6 en wij zagen een klein bewegend 'teddybeertje' Met 12.nog wat een kindje dat helemaal af was en druk aan het bewegen was
1e: met ruim 14 weken (onverwachts zwanger) 2e: met ruim 10 weken en een compleet kindje te zien 3e: met ruim 6 weken een kloppend hartje, maar verder weinig herkenbaars
Met 6W1D. Op de echo was een stipje te zien van 2,6 millimeter, met daarin een nóg kleiner knipperend stipje; het kloppende hartje ♥
Met 4 weken! Verdikt baarmoederslijmvlies met een wit puntje erin. Daarna met 5 weken, al een vruchtzakje te zien! Nu aankomende woensdag met 7 weken en 2 dagen dan hoop ik een vruchtje te zien met knipperend hartje!!!
Met 5 weken vruchtzakje. Met 6w2d een stipje met knipperend ministipje erin. Zoooooo intens gelukkig, eindelijk een knipperlichtje op de echo!
Met 9.6 weken. Eigenlijk 10.1 weken maar ben 2 dagen terug gezet. We zagen een inie mini miniatuur mensje die ook nog even zwaaide