Hoe groot werden jouw borsten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaJulia, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esma

Esma Bekend lid

Van B naar C en denk dat t wel naar n D gaat.😐

2. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Tot eind verleden jaar altijd b/c gedragen maar door enorm gewichtsverlies had ik nog maar een a.

Nu met deze zwangerschap ben ik heel snel van niks (dat wat a was, was meer een hangen van huid om het maar zo te zeggen) naar een kleine c.

Met 20 weken bleef het bij een mooie c cup waar ik al heeeel erg blij mee was (tja als er niks is vind je alles wel mooi wat dan komt hihi) maar nu sinds ik de 30 weken voorbij ben (en dat is dus nog niet lang) beginnen ze weer te groeien ... op naar de allereerste d cup in mijn leven :$:D

Ben benieuwt hoe het de komende weken verder gaat :D

3. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van e naar f, en ik vond ze al te groot!

4. mientjuh2

mientjuh2 Actief lid

19 dec 2010
    282
    44
    28
    NULL
    Overal en nergens
    hier ook van e naar f in 3 maandjes tijd. K hou dr maar rekening mee dat de G wel gehaald gaat worden.

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    tegenvallende resultaat hier hahaha.

Eigenlijk niets behalve door de borstvoeding daar werden ze een cup groter van.

6. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ik ben van een gewone E naar een zwangerschapsbh E gegaan. Al heel vroeg in de zwangerschap had ik heel veel last van mijn bh. Maar met zo'n zwangerschapsbh (meegroeibh) heb ik geen last meer gehad van mijn borsten. En de E past nog steeds :)

7. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Van C naar D en moet E halen want ze blijven groeien.. Mijn vriend vind mijn zwangerschap zo leuk!! :D

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Aan het begin van mijn zwangerschap E75 en gelukkig nog steeds en hoop ook niet dat ze groter worden!

9. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ik heb tijdens de zwangerschap nog vrij lang mn eigen bh's aangekund, op een gegeven moment ging de beugel vervelend zitten. Maar echt te klein waren ze toen nog niet.. ik ben toen (simpele goedkope) meegroei bh's gaan dragen, dat ging een stuk beter. Zal hooguit een halve cupmaat bij zijn gekomen. Van een klein C'tje naar een flinke C.
    Bij de stuwing ging het wel even heel snel, binnen 1,5 dag naar een ruime D en AUW.. maar dat was na een paar dagen ook alweer over.
    Nu is zoontje 6,5 maand heb nog steeds die flinke C. Vind het wel prima zo.

10. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Van een 75B naar een 75D en deze beginnen al krap te worden... dus word ook E denk ik... Mijn man vind het ook niet erg... ha ha

11. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik ben in het begin gegroeid van een C naar een D cup, ik ben nu bijna 20 weken. De groei heeft vooral in maand 2 plaatsgevonden, met 9 weken heb ik al nieuwe beha's gekocht omdat ik zo'n last had van mijn borsten (heel gevoelig).

Wat me verder nog te wachten staat qua groei, moet ik nog even afwachten...

12. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Ik ben van een bescheiden B'tje nu aangeland bij een flinke E-cup, waar ik nu alweer bijna uitbarst:$.

13. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Van een D cup naar een flinke E cup, deze bh is eigenlijk ook al weer te klein. Ik heb zelfs rode vlekjes op mijn borsten, gesprongen bloedvaatjes volgens de HA, door het groeien.:$ Soms erg pijnlijk. Het schijnt wel weg te gaan...

Straie had ik al omdat ik vroeger snel gegroeid ben, dus daar zie ik nog niet echt extra verschil in op mijn borsten. Smeer ze wel iedere dag in met Zwitsal babyzalf.:)

14. Bri

Bri Niet meer actief

Voor zwangerschap: 80D
    Tijdens zwangerschap: al gauw naar een E-cup, die heb ik tot het eind gehouden. Alleen vanaf 26 weken ging m'n omvang ook groeien en ik kwam uiteindelijk tot 95E.
    Na bevalling: geen idee, maar in elk geval errug groot door stuwing. Droeg toen alleen heel elastische bustiers.
    BV-periode: 85F.
    En daarna weer langzaamaan terug naar 80D.

Voor deze maten zijn prima beha's te vinden, ik vond het in elk geval geen ramp. Lastiger om goed passende shirts te vinden; als ze over m'n borsten heen konden was het voor de rest al gauw maatje tent en daar hou ik niet van.

15. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Hier gelukkig ook nog niet gegroeid.
    Heb van mezelf al cup E/F dus hoeft van mij niet veel meer bij. :D

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    van D naar E en tijdens borstvoeding F/G en nu zit ik weer op D

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Had B, zit nu op C maar wordt alweer krapjes...

18. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Ik had eerst een a cup en ben nu 8 weken zwanger en heb nu een b cup. Ben benieuwd :D

19. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    bij de 1e van een grote 85c/kleine 85d naar een 95 E gegaan.
    Omvang is daarna weer kleiner geworden maar cupmaat is E gebleven.

Deze zs van 80E naar 90E en hoop eerlijk gezegd dat het hierbij blijft vind het meeeeeeer dan genoeg

20. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Van 75F nu naar 75G.

Deel Deze Pagina