Hoe groot werden jouw borsten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaJulia, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik had voor, tijdens en na de zwangerschappen (3) gewoon dezelfde cupmaat (D)... gelukkig niks veranderd.

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Bij mijn eerste dochter veranderde er weinig. Was gewoon constand 70E.
    Nu prop ik ze in een 70F, eigenlijk isdie wat te klein.
    Bij deze zwangerschap wasdat een van de eerste dingen die opviel, die grote meloenen.
    Bij mijn eerste waren ze niet eens steviger ofzo.

3. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Ben nog niet súper ver maar bij mij zijn ze wel wat gegroeid, ga binnenkort maar eens opzoek naar een nieuwe bh want die van mij zijn vooral de laatste paar weken wel heel klein geworden (krijg zo'n bobbel dat je in strakke shirts ziet, niet heel charmant).
    Ik begon met 70E, en pas nu bijna een oude bh die ik voor de lol heb bewaard nadat ik veel afgevallen was, had toen 80F. Ik krijg eigenlijk vooral last van de omvang van m'n bh's aan 't einde van de dag, zitten te strak.

4. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Mijn e-cup is tijdens de vorige zwangerschap gebleven en is nu ook nog steeds hetzelfde. Bij mij dus geen groei te bekennen (en dat vond en vind ik helemaal niet erg.)

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ben (op dagje na) 37 weken zwanger en pas m'n eigen BH's nog.
    Merk alleen dat de cups ietsje voller zijn doordat er wat meer spanning op staat. Maar ben geen cup gegroeit.

6. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Niet extra gegroeid ben gewoon een c cup gebleven

7. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Oh. Mijn. God.. Ik wilde bijna dat ik het nooit gevraagd had.. Ik ga me vast mentaal voorbereiden en hoop van harte dat het bij mij wel mee zal vallen..

Dank voor jullie reacties!

8. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    van kleine E naar volle E. ben morgen 19 weken zwanger.

9. Koon

Koon Niet meer actief

Hier een kleine B voor de zwangerschap. Tijdens de zwangerschap gegroeid naar C, tijdens de borstvoeding gegroeid naar D, na de borstvoeding gekrompen naar B. :( Gelukkig zijn ze nog wel stevig.

10. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    #50 huggy, 12 okt 2012
    Laatst bewerkt: 12 okt 2012
    Voor mijn 1e zwangerschap 75F, ze begonnen te groeien toen ik een week of 8 zwanger was. Aan het einde had ik 80H, tijdens mijn borstvoedingsperiode 80I.

Na het stoppen met bv blijven hangen op 80H, en zo op het einde van deze zwangerschap nog steeds die maat...

Mammae heeft supermooie large-cup voedingsbeha's, Mammae online, ook te koop via Nederlandse (web)winkels.

Anita heeft ook fijne voedingsbeha's, maar die zijn maar heel gewoontjes, wel fijn!!
    Je kan ook eens kijken op ikbenmama.nl staan ook diverse merken!
    Succes!!

11. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Mijn borsten zijn nog helemaal niet veranderd, nog steeds een C.
    Maar ze mogen best wat groter worden hoor ;)

12. Elleke74

Elleke74 Lid

20 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is er ook weinig veranderd.....van kleine A naar goed gevulde A, had van mij wel wat meer gemogen :D. De omvang is van 80 naar 85 gegaan maar die gratis borstvergroting die zit er voor mij niet meer in dit keer:p

13. smoothie88

smoothie88 Actief lid

29 apr 2012
    181
    0
    0
    Tot nu toe zijn mn borsten 2 maten gegroeid, van 70E na 75F. Ik hoop niet dat ze nog heel veel groter worden, zijn groot zat nu ;)

14. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Van kleine b naar kleine c

15. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi van 75e naar 85 H!
    Nu nog steeds een ruime G en geef geen bv meer hoop dat het nog wel iets terug zakt hoor:(

Groetjes paula

16. Van B naar D en met stuwing een F.. :$ dat was weer net wat teveel op mijn dunne lijffie :p

17. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van kleine 75b naar 90 d en ben benieuwd wat het na de bevalling wordt.

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    eerste zwangerschap: van een 70 D naar een 70 G..en nog groter maar vertikte het toen om nog grotere BH's te kopen. Na de Bv blijven hangen op een E.

tweede zwangerschap van E naar F en na de zwangerschap blijven hangen op D

nu ben ik de E alweer aan het uitgroeien.. de F ligt alweer klaar maar van mij hoeft het niet zo;)

70/75 is nog redelijk te krijgen in D en zeldzaam in E maar daarna is het echt moeilijk!

19. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Bij mij groeit er maar één!
    Begon met 75B/C en draag nu 80C waarbij rechts nog ruimte zat is en links zeer goed gevuld.
    Ik hoop dat rechts nog wakker wordt! ;)

20. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

ik ging van 75e naar nu nog 75g met bv! pfff ik vind het een gesleep hoor! ;) tjemig als ik naar beneden kijk.....

Deel Deze Pagina