Al een week lang diarree!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angeltje24, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Nina heeft nu al bijna een week lang diarree :( . Het begon vorige week dinsdag met ineens 2 poepluiers op een dag, dag erna 3 die overigens ook steeds wateriger werden. Ze is nog nooit eerder ziek geweest.
    We zijn toen maar direct naar de huisarts geweest en deze heeft even geluisterd en vertelde dat hij haar darmpjes kon horen. Volgens de HA zou ze een buikvirus hebben, niks om ons zorgen over te maken, het heerst immers(ze is vorige week voor het eerst naar de dagopvang geweest).
    Wel moesten we haar ORS gaan geven. Inmiddels zit ze op zo'n 6/7 poepluiers per dag. Ze zijn gelukkig niet meer zo waterig als in het begin maar na iedere fles volgt er dus direct een poepluier :rolleyes: . Tevens drinkt ze haar flessen ook niet leeg. Ze heeft verder geen koorts en is vrolijk. Maar ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken. Is het normaal dat diarree zo lang kan duren? Ga zelfs de gekste dingen denken..zou ze een allergie hebben? (krijgt nog geen bijvoeding)

Liefs een ongeruste mama

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou hier een beetje hetzelfde verhaal...
    gisteren Louise 2 keer in bad kunnen doen en 3 keer nieuwe kleertjes... ze is nu anderhalf uur uit bed en ik heb al 4 luiers verschoond...

Ik heb zo dadelijk al een afspraak bij de ha staan dus ik ben benieuwd wat zij zegt. Hopelijk houdt het niet zolang aan.

3. Marieke74

Marieke74 Actief lid

6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Hou het goed in de gaten dat ze niet uitdroogt! Dit kun je herkennen aan weinig plasluiers, ingevallen oogjes etc....
    Geef de hele dag door gewoon water. Niet opdringen, maar wel vaak aanbieden. ORS is ook goed.
    En als het niet ophoudt, gewoon weer even langs de dokter.

Deel Deze Pagina