HEELP. ik ben een meisje van 16. ik ben net met mijn vriend en zijn familie op vakantie geweest voor 2 weken. ik ben nu 1 jaar aan de pil. ik had geplant om de pil door te slikken maar ik zou dan maandag met mijn nieuwe stripje moeten beginnen maar ik werd die zondag ervoor dus al ongesteld. ik ben vanaf toen ongesteld gebleven. maar ik slikte de pil gewoon door. ik heb gewoon seks gehad met mijn vriend. (ik durf ook niks tegen mijn ouders te zeggen over de seks want die weet niet dat wij dat al hebben.maar mijn schoonouders weten het wel.) (ik dacht dat het veilig was omdat ik gewoon de pil slikte.) ik was de hele tijd heel erg moe en had hele erge krampen in mijn buik. na anderhalve week hadden mijn schoonouders de dokter gebeld omdat ik al anderhalve week ongesteld was en heel moe werd steeds. die zij dat ik moest stoppen met de pil. en dat heb ik toen ook gedaan. nu weten mijn vriend en ik niet meer zeker of wij nou seks hadden gehad toen ik niet aan de pil was maar wij dachten allebei van niet !! maar toen ik neit meer aan de pil was . had ik ondertussen ook nog een ander probleem opgelopen. ik had blasontsteking gekregen. daar ben ik voor naar de dokter geweest in het land waar wij op vakantie waren. en ik had een kuurtje gekregen. ze zeiden dat het na 2 of 3 dagen over moest sijn (een kuur van 3 dagen dus) maar ik had medicijnen gekregen voor 4,5 dagen. ik heb alle medicijnen geslikt maar het is nog steeds niet over met de pijn die ik heb. HELP!! ik ben bang dat ik zwanger ben maar durf geen zwangerschapstest te halen omdat mijn ouders er verder ook niks vanaf weten. gr. een hulpeloos meisje van 16.
Ik neem aan dat je bang bent dat je zwanger bent? Ik kan dat niet goed uit je verhaal halen. Dan zou ik eerst maar eens een test doen.
okee dankje. ik ben inderdaad bang dat ikzwanger. maar durf niet een test te kopen.doordat mijn ouders er niks vanaf weten.
Ja, ik zou toch ook even een test doen. Kan je niet bij je vriend thuis de test doen? Zo groot is het doosje neit, en je weet het in 3 minuten. Veel succes.
of je gaat naar de dokter! ik denk toch dat dat het handigst is, omdat je ook zegt dat je nog steeds last hebt van een blaasontsteking het kan best zijn dat je blaasontsteking nog helemaal niet over is.. ik zou al ik jou was gewoon even naar de dokter gaan en je verhaal uitleggen die zegt echt niets tegen je ouders!
Ik denk ook dat dit met je blaasonsteking te maken heeft. Voor de zekerheid en om jezelf gerust te stellen kan je toch een zwangerschaptest kopen en dan eventueel bij je vriend z'n huis testen. Of je kan naar je huisarts en daar kan je je verhaal doen en die kan ook een zwangerschapstest doen (zonder dat je ouders erachter komen). Succes in ieder geval..
dit klinkt mij meer als een lijf wat de ongesteldheid gewoon door liet gaan, want je was al ongesteld (doorbraakbloeding) voordat je echt stopte met de pil en dus een pil waar jij niet helemaal goed op reageert in combinatie met een blaasonsteking die er waarschijnlijk nog zit. Waarschijnlijk heeft de antibiotica die je had niet of niet genoeg geholpen. Naar je huisarts gaan en op blaasontsteking en zwangerschap laten testen. Je kan gewoon zeggen dat je het niet helemaal vertrouwt omdat je lichaam zo raar deed qua ongesteldheid en je beter zeker wilt zijn, zal de huisarts alleen maar slim vindenaangeven dat je anderhalve week ongesteld bent geweest, Ik denk zelf dat de moeheid en buikpijn van de blaasonsteking is geweest.
Denk ook aan een blaasontsteking als ik je klachten zo lees. Toch in nl. ook even naar de dokter... Let er wel op dat de pil een verminderde werking heeft nu je antibiotica gebruikt hebt, en vooral als je tussendoor langer dan de stopweek bent gestopt.
Uhm jouw ouders weten niet dat je een vriend hebt? Hoe kun je dan 2 weken op vakantie gaan met je vriend en schoonouders?!? Sorry vroeg me dat even af! Heb je niet een lieve/goede vriendin waar je het aan uit kunt leggen, en die voor jou een test wil halen? Ik denk dat het ook gewoon met je blaasontsteking te maken heeft... succes ermee!
@jessie84 Haar ouders weten niet dat ze seks heeft met haar vriend. Staat ook in haar verhaal Je kunt ook een test halen en deze bij je vriend thuis doen dan hoeven je ouders er ook niet achter te komen.
mijn ouders weten wel dat ik een vriend heb. we hebben al zon beetje anderhalf jaaar wat. maar ze weten niet dat wij seks hebben zeg maar. ze denken dat ik nog hun kleine meisje ben.
oh en ik heb ook nog een vraagje aan je...je bent gestopt met de pil omdat je er waarschijnlijk niet tegen kan en er werd geadviseerd direct te stoppen zei je..hoe doe je dit nu verder? ga je een andere pil slikken of helemaal niet meer? denk er dan wel aan om het veilig te doen met je vriend..meid ga gewoon naar de dokter..die kan je helpen met eventueel een zw test...of het is misschien nog je blaasontsteking...zij kunnen je iig informeren en adviseren.. (denk je echt dat je ouders dat niet weten? ze zijn ook jong geweest)
Ik zou als je schoonouders zo betrokken zijn vragen of je schoonmoeder een test wilt halen ivm het (antibotica) kuurtje. Zeg je gewoon dat je het zekere voor het onzekere wil nemen
Allereerst om een test te doen hoeven je ouders niet vanaf te weten ook niet dat je sex heb met je vriend. (ik weet wel dat mensen/ouders niet gek zijn en het eerder doorhebben dan dat je zelf weet maar goed) Je kan overal een test doen en blijf je een keer bij je vriend slapen of een vriendin doe je het ff snel op de wc. Je hoeft niemand erbij te betrekken maar zoals ik lees weet je vriend er wel van kunnen jullie toch samen ergens heen gaan of hij haalt een test ergens waar jullie niet herkend worden. Test duurt 3 min wat is het probleem?
Ik denk ook blaasontsteking. Ik zou even een test halen en desnoods bij je vriend doen. Bij kruidvat heb je een wit doosje (eigen merk). Daar zitten er 2 in voor 5 euro. Goedkoop en werken goed! Of nog beter: even naar de huisarts gaan. Daar kun je met ochtendurine een test voor blaasontsteking laten doen en je kunt gelijk vragen om een test ivm een eventuele zwangerschap. Dan zou ik met de huisarts gelijk even overleggen hoe nu verder qua anticonceptie (pil). Geen (onveilige) seks meer tot die tijd...! Succes meid!
Ooohhh hahah sorry meid!!! Nogmaals succes ermee, en tja hun kleine meid blijf je waarschijnlijk altijd wel!!!
Als je sex kunt hebben met je vriend zonder dat je ouders dat weten, dan moet het toch ook wel lukken om een testje te doen zonder dat ze dat merken. Als je niet onveilig hebt gevreen na het stoppen met de pil hoef je je niet zo'n zorgen te maken. Maar je kan het maar beter zeker weten meis, waarschijnlijk maak je je zorgen om niets. Ik hoop het voor je. Heb je al een goede alternatieve optie gevonden nu je de pil niet meer kan gebruiken?
Had in een ander topic al gereageerd, ben erg benieuwd hoe het is afgelopen? Misschien toch een idee een keertje met je ouders te praten? Ik denk dat een ongeplande zwangerschap heel wat harder aankomt dan dat je ze vertelt dat je sex hebt... Ze zullen je heus niet de deur uit zetten..