Goedemorgen Dames, Volgende week mogen wij weer naar het cb, afgelopen keer met 4 maanden werd ons weer verteld dat ons meisje erg groot is. (lees niet dik maar groot) Nu vraag ik me af hoe groot jullie kindjes zijn/waren met 4 a 5 maanden. J was met 4maanden en 1 week 69cm en 7110 gram.
Haha, mijn dochter was precies hetzelfde, ook op 4 maanden en 1 week. Mijn zoon ook even lang trouwens, die was alleen zwaarder. Mijn dochter groeit nog steeds met haar lengte net boven de +2 lijn, ze is nu anderhalf, is met haar gewicht wel afgebogen en heeft nu ondergewicht. Zoon is in de loop van de jaren gezakt naar de +1,5 lijn, hij is 1m40 en 8 jaar, en is slank maar geen ondergewicht.
Onze kinderen waren met vier maanden: Dochter: 61,5 en 6740gram Zoon: 65 cm en 7100gram Dochter: 59cm en 5695gram
Q was met 4 maanden 58 cm en 5700 gram M was met net geen 4 maanden 56,5 cm en 4050 gram Allebei kleintjes dus
Met 4 mnd oud waren mijn jongens al dik 10 kilo bij 84 cm en 74 cm. Dit was mijn jongste meisje met 4 mnd oud Ook een lekker groot meisje op alleen borstvoeding. Ze heeft vanaf de geboorte al boven de lijn gezeten en zit dit nog steeds flink. Nu is ze net 2 jaar en is 1m05 bij dik 18 kilo.