Cadeautje kdv leidsters bij afscheid (flexibele opvang)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Luvv, 12 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    ik vind t lastig. Wat hebben jullie gegeven?? Het gaat om flexibele opvang dus ze heeft nogal wat verschillende leidsters...

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.289
    10.260
    113
    Je zou kleine pakketjes kunnen maken, doosje knutselen met je kindje en wat lekkers.
    Of wat nog praktischer is 1 cadeautje voor de groep bijvoorbeeld een leuk prentenboek en wat lekkers voor iedereen. Folie met wat lekkere snoepjes bijvoorbeeld hartjes en als je daar zin in hebt wat knutselen.
    Bijvoorbeeld van zoutdeeg een rondje uitsteken en met haar vinger 2 keer duwen en dan krijg je een hartje, met een rietje een gaatje maken. Na het drogen lucht/oven verven en eventueel aflakken. Touwtje vast maken en je hebt een ketting of boekenlegger. Hartje steekt er dan onder uit.

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Wij hebben een mooi voorleesboek aan de hele groep gegeven. Dan omzeil je het probleem welke juf je iets moet geven.

4. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Ik werk in de kinderopvang en het leukst is een kaartje met iets er in van het kind (laat haar bv zeggen wat ze het leukst vond en schrijf dat op). Pot met snoep er bij en klaar...
    Het is leuker om te horen dat het kind het naar haar zin heeft gehad en jullie haar met een goed gevoel weg brachten.

5. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Wij hebben een glazen pot gevuld met goede kwaliteit chocolade, dit in brokken gedaan en een bedankje op een kaart geschreven en dat met een lint aan de pot gemaakt. Ze vonden het allemaal erg lekker en leuk.

6. veense

veense Niet meer actief

Aardbeienplantjre in terracotta potje waarop ik met krijtstiften een bedankje heb geschreven. Vonden ze allemaal leuk, sommige juffen hebben hem mee naar huis genomen, anderen hebben hem op de groep gezet.

Deel Deze Pagina