Mijn oudste zoon was met 3,5 jaar 1m21 en 19,5 kilo. Mijn jongste zoon was 1m18 en 27,5 kilo. Nu is mijn jongste zoon 4,8 jaar,1m31 lang en 25,5 kilo. Toen had hij over gewicht en nu is hij netjes in verhouding maar nog steeds erg lang. Bij mijn jongste kindje weet ik niet hoe het gaat lopen,die word bijna 5 maandjes,maar weet wel dat ze een stuk kleiner is dan haar broers en ook al boven de curve zit :s nu al in maat 74.
Ja oke Bianca maar dan is het misschien handig om erbij te vertellen dat ze een of ander 'ziektebeeld' hebben. Zo te lezen valt t allemaal wel mee met mn klein vriendje
Mijn middelste zoon heeft alleen een hoge cholesterol genaamd stofwisseling ziekteFH,heeft niets met hun groei te maken(wel een hele grote papa ) google maar eens op Fh,niets met lengte en gewicht te maken Familiaire Hypercholesterolaemie - inleiding - Metabole Ziekten AMC
Lang geleden dat ik op ZP ben geweest en zag bij het rondsnuffelen dit topic. Tja, dan kan ik niet achterblijven met onze kabouter...... Ons manneke is 3 jaar en 1 maand en is 89.5 cm. en weegt 12.4 kilo. Een echte kabouter dus, net als zijn papa en mama. CB zegt er niks van, hij zit gewoon vanaf zijn geboorte in zijn eigen groeicurve (-1). Klein, maar fijn!
Ons zoontje is 3 jaar en 1 maand: 87cm en 11 kg. Wel een chinees kindje, die zijn kleiner dan de nederlandse kinderen.
@ukoldaatje: grappig zeg, die verschillen. Mijn jongste (a 9 maanden oud) zit dichter bij jouw zoontje in de buurt met zn ruim 10 kilo en 77 cm dan mijn oudste van 3 1/2 met zijn 18-19 kilo en 107 cm.
hier een check van 3 j en 9 maanden was hij 19.6 kilo en 1.10! nu moet ik zeggeb dat zijn pa 2m02 is daarentegen ben ik een kleine opdonder van 1m68! Kortom ik compensseer het één en ander hahahaha ze schatten hem nu in voor 1m90
Mijn zoontje wordt volgende maand 3 en maar kan prima kwa lengte door als 3 jarige. Hij is 19 kg en 104cm. Zijn Zusje wordt in september 5 en is 111 en gewoon gemiddeld dus. Kindjes van mijn verschillen dus maar een stukje en ik denk dat Nando Alicia nog haat inhalen. Opa en overgroot opa van de kindjes zijn 202cm en 204cm. Ik ben 180 en een zusje van mijn zelfs 187cm. Lengte is dus niet vreemd. Ze schatten dat hij de 198cm gaat halen