Hoi, Maandag heb ik mijn eerste echo, ik ben dan 9,1 week zwanger. Hoe groot zou het kindje dan zijn? Weet er iemand een leuke site waar je dit op kan zoeken? Groetjes Jessica
Op 9maanden.com kan je dat heel leuk zien....klik eerst op zwangerschap en dan je zwangerschap week na week kiezen. groetjes greetje
http://www.ehd.org/science_imagegal_4.php Deze site kwam pas als tip van iemand hier. Ik vind m helemaal geweldig! Als je naar beneden scrolld, staan er zelfs 4D filmpjes van een feutus van 9 maanden.Gluur ook even in mn album Veel plezier!
Hoi, Bedankt voor de site's, ik heb gelijk gekeken, tussen de 2 en 3 cm al!! Spannend!!! Groetjes Jessica
idd erg mooie foto's zeg!!! Coole site! Kun je je toch bijna geen voorstelling van maken, dat dat echt in je buik zit!!
hoi hoi ik heb in mijn album een plaatje van 9 weken en 3 dagen de baby was toen 27,3 mm was heel leuk om te zien was al met de handjes en de beentjes aant bewegen echt leuk veel plezier maandag met je echo is echt te gek!! groetjes grummelke