Hoi, Ik ben nu 2 dagen overtijd en heb veel last van afscheiding. Ook ben ik soms een beetje duizelig.... Wanneer adviseren jullie om te gaan testen? Ik heb geen zin in teleurstellingen hihi....
uhm weet niet... ben vorige maand op vakantie geweest naar de USA en misschien ben ik wel uit programma... Geen zin in teleurstelling hihi.... Het is toch ook beter om 's ochtends te testen? Groetjes
hoeft niet ... maar dat zou ik wel doen ... ik zou gewoon ff een testje doen morgen ochtend ,ik ben zelf zenuwachtig voor je nu
Dat hoeft niet hoor dan word ik het straks zelfs ook nog hahah.... Ik vind het wel prettig om deze vragen hier te kunnen stellen want bij vrienden klop je hier niet zo snel bij aan en wil het gewoon zeker weten hahahaha Maar ik denk wel dat morgen een beetje snel is....
ja ik ben het biesheuveltjes eens als je overtijd bent mag je testen? dan weet je gelijk waar je aan toe bent
oke volgens mij denk ik raar maar ja soms ben je er ook wel een beetje bang voor zal wel raar klinken.... Bij elke borrel ga ik kijken of ik ongi ben geworden :LOL: wat ik ook weer niet wil maar ben ook heel bang dat ik mezelf weer eens voor de gek heb gehouden ben nog maar 3 maanden bezig!
Daarom moet je gewoon testen, dan weet je het toch. Dan ben je van die onzekerheid af. Heb je een regelmatige cyclus of niet? Ik zou gewoon testen hoor inprincipe kun je vanaf 1 dag overtijd al testen.
ja gewoon testen! en je kan gewoon zwanger zijn hoor , ik was nog geen maand gestopt toen was ik al zwanger (is wel een miskraam geworden jammer genoeg) dus het kan laat je het morgen wel weten dan wat de uitslag is?
oke oke.... Ik zal morgen testen en anders overmorgen voor de zekerheid hihi Wat ben ik ook een #$% he :LOL:
Ja hoor ik ben gewoon ZWANGER! hihihihhiih... Al 1 keer getest nu nog maar eentje halen hihihihi Groetjes
Hey Blondie, Onwijs gefeliciteerd meid...Ontzettend leuk voor je Ik mag vrijdag testen, tenminste als ik dan nog niet ongi ben. Was weer veel te ongeduldig en had maandag al getest, die was nega, maar ook wel errrrug vroeg.
Hallo allemaal, Ik heb een zeer onregelmatige cyclus. En kan dus nooit zeggen wanneer ik ongesteld moet worden. Ik had voor drie weken terug een enorm felle steek in mijn onderbuik. Ik heb nu al twee weken het gevoel dat ik ongesteld word maar er komt nog steeds niets. In deze 2 weken heb ik nog 2x een felle steek gevoeld. Ook ben ik met vlagen misselijk. Mijn langste cyclus was 36 dagen. Nu heb ik een test gedaan op dag 39, die was negatief. Inmiddels zit ik op dag 49 en ben nog steeds niet ongesteld. Zo lang heeft het nog nooit geduurd. Omdat we al langere tijd bezig zijn kinderen te krijgen. Ik durf bijna geen test meer te doen. Ben te bang dat de uitslag negatief is.