o jee.. denk dat er toch een stuk af zal moeten om het mooi te laten overlopen in elkaar.. gelukkig groeit pas geknipt haar weer heel snel!
Oepsie Bij haarfails moet ik eigenlijk altijd aan dit filmpje denken... Het is meer de verbazing en ongeloof waar ik helemaal vlak van lig... https://www.youtube.com/watch?v=LdVuSvZOqXM Succes bij de kapper... Heb mijn haren toevallig gister geknipt wilde voor wat lagen... gelukkig goed afgelopen
dat filmpje heb ik ook gezien. heb zelf ook tot me kont lang haar, maar ga echt niet zelf knippen. moet toevallig as zaterdag naar de kapper.. maar redden kunnen ze wel hoor, mis dat ze er nog een klein stukje af moeten knippen om het gelijk te krijgen, succes idg. En NIET meer doen
Nou ik vind het niet eens zo lelijk op de foto hoor... misschien is het de foto.... maar komt vast goed... EN gelukkig groeit t weer
Dat filmpje is zo geweldig ja...ik lig echt helemaal strak al wanneer je die kleine rookwolkjes boven haar hoofd ziet En die reactie...zo koel blijven.
Ik denk dat ik dit filmpje wel 1000 heb gezien en elke keer weer ga ik stuk. Ts al naar de kapper geweest?
Opzich wel oke.. Heb alles eraf laten halen tot de kortste rand op de foto, heb de onderkant een beetje in laagjes laten knippen. Staat wel leuk!