Hoe haal ik het in mijn hoofd! Eigen haar geknipt (verknipt) valt het nog te redden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Waarom niet? Gekke dingen zoals ts doe ik dan weer niet maar even de voorkant beetje bijpunten lukt mij prima zelf.

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    Ikzelf knip m'n eigen haar niet omdat ik kort haar heb met echt een model dus dat doe ik maar niet, maar mijn kinderen en man knip ik ook zelf hoor. Mijn zoon en man hebben mooie krullen en slag dus dat valt al snel goed en 2x per jaar de puntjes bij de meiden lukt ook prima. Heb wel goede kappersscholen ervoor

3. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.294
    1.130
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Ik ben al 19 en een half jaar niet meer bij de kapper geweest ;). Ik doe het met wat hulp van spiegels, vroeger moeder en nu man, zelf. Laagjes en lengte. Bij de kapper hebben ze in mijn vroege tiener jaren te vaak niet geluisterd naar wat ik vroeg, en wel volgens de toenmalige mode gehandeld.

Ik heb met slag en haar wat ook gemakkelijk krult bij wat regen, wel gemakkelijk. Echt stijl haar zou ik te moeilijk vinden.

Ik heb niet alles gelezen, TS, is het voor jou 'goed' gekomen met de laagjes en lengte?

4. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48

5. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Gelukkig ts dat je toch wel tevreden bent nu! Heb je een foto?

6. susy26

susy26 Niet meer actief

Ben ook wel benieuwd. ..??

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.096
    2.240
    113
    Brabant
    Over zelf knippen, ik heb zo ook eens mijn haar geknipt... En dat viel best goed uit:) van schouderlang haar naar een Bob met laagjes.
    Ik snap niet zo goed waar het lengte verschil van ts vandaan komt, maar goed, het is al gered:)

Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat t toen ietwat scheef was, maar.... Ik ben wel eens voor meer geld schever geknipt;)

8. mamavan3jochies

mamavan3jochies Niet meer actief

om geld te besparen :)
    tot nu toe slaag ik altijd.

Deel Deze Pagina