voor mijn doen schandalig veel geld uitgegegeven bij de lief winkel

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik ben best wel een beetje op de centen vindt het al snel zonde en kan het dan laten liggen. Koop veel 2e hands en heel veel in de uitverkoop echt koopjes.

Nu was ik net even in de buurt van de lief winkel en wilde er zo graag een keer naartoe zag dat ze uitverkoop hadden, en ik ben even binnegelopen en heb echt een super mooie trui en een leuk vest voor mijn zoontje gekocht was samen in de uitverkoop ruim 30 euro kwijt klinkt echt als weinig maar voor mijn doen is het zoveel maar ben zo trots op mijn aankopen!!!

wilde het gewoon even delen

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat ontzettend leuk! :D

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Meid als je dat normaal gesproken nooit doet en nu vindt dat je schandalig veel hebt uitgegeven: geniet er dan lekker van, super toch om dat eens een keer te doen!

4. Ik zou het geschreven kunnen hebben.. Ik koop ook nooit zulke 'dure' kleding en ik vind het ook best een bedrag.. Maar af en toe is dat ook wel een keertje lekker he? ;)

5. majella

majella Actief lid

4 feb 2009
    155
    0
    0
    Bediende
    Zeeland
    dat is toch alleen maar goed. geniet er van.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Idd gewoon lekker van genieten.. Lief! is ook zo leuk! :D

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Leuk!!!! Misschien moet ik ook weer eens naar de lief! winkel, moet er alleen een half uur voor rijden, heb ik altijd zo'n hekel aan ;)

8. Only me

Only me Niet meer actief

Ik ben normaal net zoals jij, altijd koopjes, maar heeeeeeeeeel af en toe koop ik net als jij eens iets 'duurs', voelt toch wel goed he ;)

Lekker genieten!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha Herkenbaar!
    Ik ben ook een koopjesjager(alleen op goeie jeans bespaar ik niet)
    Heb laats ook 30 euro uitgegeven aan de kleine man:p
    Maar had daar wel 4 broekjes,2 shirts,2 mallots en 3 boxertjes voor(A)

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ze hebben toch een webwinkel:p

11. marilouise

Ik had op de webwinkel gekeken of er wat tussen zat mocht ik tijd over hebben zou ik langs gaan dushad al een beetje stiekem zitten haasten, maar ben er zo trots op!!!

schaam me eigenlijk ook nog wel, mijn man lag helemaal in een deuk van zoveel is het toch niet, maar het duurste wat ik tot nog toe had gekocht voor hem was een mexx spijkerbroek laatst voor €7,50 in de uitverkoop.

ga altijd koopjes af en koop en verkoop vrij veel via marktplaats belde net heel trots mijn moeder die lag helemaal dubbel.

leuk he dat je zo blij en trots kan zijn

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Heerlijk toch! Lekker van genieten van je aankoop. En misschien vinden anderen 30 euro niet veel, maar als je alles is bij elkaar optelt wat je aan kleding koopt voor die kleintjes, pfff...

13. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Hihi!! Geniet ervan!!

Ik vind dat je het hardstikke goed doet!! Ik kan dat echt niet!! Hier altijd dure merkkleding, en elke keer als ik in de stad ben (zo'n drie keer per week) moet ik wat voor dr kopen...
    Mijn man zou zo blij met me zijn als ik zo'n goeie koopjesjager ben als sommige.

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Wat een geweldig topic dit, de blijheid straalt er vanaf! :)

Veel plezier met je nieuwe aankopen!

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Jemig schaam me meteen dood met mijn 400 euro voor 2 kids bij de H&M (goed daar kleed ik ze wel maanden van (heel seizoen, zomer of een winter zeg maar, als dat een beetje "excuus" is :p )

haha ik vind lief ook echt superleuke dingen hebben en vooral in de sale online kan ik echt lekker los gaan haha

Ik ben ook altijd trots op als ik een leuk koopje heb dus lekker van genieten meid! enneh wel showen hier natuurlijk he :)

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat leuk zeg! Geniet er lekker van! Denk ook dat manlief hier ontzettend blij zou zijn als ik dat zo deed! Ik heb er namelijk amper een shirtje voor voor die 30,- van jou ;)

17. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ben ook altijd blij met de kleren voor mijn dochter... Koop ook liever kleren voor haar als mezelf... Af en toe mag dat ook wel eens wat meer uitgeven als dat je gewend bent... Voor de 1 is dat dan 30 euro voor de ander veel meer als je er maar blij mee bent...
    Ik koop vaak merk voor mezelf mijn man maar ook voor onze dochter dus ja vaak ben ik al 30 euro voor 1 shirtje kwijt alhoewel ik steeds meer op jacht ben naar de uitverkoop en veel dingen krijgt ze ook zoals uggs tja die krengen zijn duur

18. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik had dat met een H&M setje vorig jaar, een overhemd met een pullover voor die kleine. Voor 25euro geloof ik, vond het ene hoop geld. Maar goed als je niet zo veel geld hebt is dat al snel veel geld;)

Ik koop vaak bij Hans textiel,Marktplaats, C&A, H&M. duur zat.

19. marilouise

Ik kocht in het beginvaak bij hans textiel, zeeman wibra mijn zoontje heeft ook tot hij een maand of 5 was bijna alleen maar wit en lichtblauw aangehad was en ben ik gek van voor een babytje. daarna wat meer iets stoerdere kleding gaan kopen in het begin kon ik nog terecht bij zeeman dat lukt niet meer zijn verhoudingen zijn zo anders geworden dat dat niet meer behoorlijk past.

Bij de wibra heel af en toe. wel koop ik daar altijd de pyama's die passen hem heel erg goed en blijven ook goeed. Hans textiel ben ik laatst ook geslaagd voor hem in truien.

Verder koop ik regelamtig bij de h&m online zit er geen in de buurt soms iets bij de prenatal in de uitverkoop, maar als er een pakketje van h&m binnen komt ben ik ook blij maar dan heb ik voor €25,00 de laatste keer 2 broeken een jogging pak en 3 shirts.

Nu moet ik ook zeggen het is niet zo dat we het niet kunnen lijden het is meer een sport voor marktplaats werk ik ook met een budget, ik mag nieuw kopen van hetgeen ik verkocht heb. dit werkt echt enorm goed, I merk dat het gewoon echt een sport wordt om zo goedkoop mogelijk mooie kleding te vinden, vaak kom ik wel bij dezelfde merken uit Noppies, Mexx , Lief , BFC, Nameit

Deel Deze Pagina