Hoi allemaal! Vorige week kreeg ik ineens last van diarree en overgeven. Al vlug kreeg mijn dochtertje (2) ook diarree en ook mijn moeder heeft er last van. Gelukkig is het overgeven over en ook met mijn meisje gaat het iets beter, maar ik blijf misselijk en last van diarree. Heerst er iets? Iemand misschien nog tips?
Lieve schat...overal op t nieuws staat dat de griep al heeeel erg heerst en nog lang niet weg is. Het is echt goed rust nemen en uitzieken. Beterschap!
Griep is wat anders dan buikgriep. Griep heerst, dat is alom in het nieuws. Of buikgriep ook heerst weet ik niet, maar kan wel zeggen dat zowel mijn zoon als ik het hebben (gehad). (De gewone griep ook overigens. Het is hier al 4 weken een ziekenboeg).
Er heerst altijd wel iets, wil niet zeggen dat het meteen een enorme uitbraak is natuurlijk. Maar je kan dus altijd wel een virus oplopen.
Maakt het geschil uitnodiging het heerst of niet? Jullie hebben een buikvirus gehad en die moet je uitzieken. Half Nederland is momenteel ziek of onderweg. Je weerstand krijgt een flinke dip door de griep en dan loop je gemakkelijker weer een andere virus op.. Beterschap
Nee het heerst niet, dus misschien zit het gewoon tussen je oren? Geintje natuurlijk... maar het hoeft niet toch te heersen om te constateren dat je écht ziek bent. Je kunt altijd iets oplopen helaas. Beterschap!
Meestal heerst dat wel in de winter/begin lente. Ik had 2,5 week buikgriep samen met man en 2 van de 3 kids. Nu alweer dik een week maag en darm borrels obstipatie darmkrampen dit schijnt vooral na de buikgriep te komen dat de darmen geen eiwitten op kunnen nemen. Dus als je pech hebt duurt het nog heel lang
Ja hier is het norovirus, mijn kinderen hebben het en veel anderen ook. Op de kdv’s heerst het ook. Dus veel overgeven en diarree..
Hier een paar gevallen van roodvonk. En in de kleuterschool waterpokken en dan nog eens verkoudheden. Blijft maar rondgaan.
Brrrr lastig hoor! Geef mij maar de gewone griep! Mijn meisje heeft vooral diarree en daardoor vuurrode billetjes. Als ik haar moet verschonen huilt ze het uit van de pijn, zo zielig! Ik geef haar maar veel licht-verteerbare dingen en veel liefde van mama. Beterschap allemaal!