Arjan, Blegh Mijn zoons zouden Anna Sophie en Cathelijne hebben geheten als ze meisjes waren geweest.
Ik heet Petra...mijn vader vondt de naam Moniek mooier maar mam heeft met de keuze gewonnen.... Als jongen zou ik Paul geheten hebben.
O ja mijn zusje zou Niels hebben geheten en mn broertje zou Marjolein hebbengeheten als ie een meisje zou zijn geweest. Ik vind dat mn ouders beter zijn met meisjesnamen
Ik had Thom of Niek geheten.. Beide niet erg om zo te heten.. Mijn broertje heet Niek.. en zou Marieke geheten hebben..
Eh... Thomas, Matthijs of Lennard Als ik een jongen was zouden ze wel zien welke ik zou krijgen! Volgens mij stond Matthijs toch nog bovenaan het lijstje... ik blij dat ik een meisje ben, kwam later in de klas bij een jongen die Matthijs heette, en op dezelfde dag als ik geboren was... En hij had ook nog eens een broer die Thomas heet... nee dank je
Als ik een jongen was geweest, had ik Bernard geheten. Vreselijke naam, ben dus helemaal blij dat ik een meisje ben Ik zou dan vernoemd zijn geweest naar mijn vaders jongere broer, die als krijgsgevangene is omgekomen in WOII (en die ik dus nooit ontmoet heb).
Wouter. Ik weet niet of ik dat nu beter vind dan mijn eigen naam. En mijn broer zou Maaike heten als hij een meisje was, hij heet nu Martijn. Ik vind mijn ouders een slechte smaak hebben.
Mijn ouders hadden mij Vincent genoemd als ik een jongetje was.. Niet echt in lijn met de namen die we nu alledrie hebben!