Peter-Paul ... en dat hebben ze nog twee keer geprobeerd. GELUKKIG kregen mijn ouders alleen meiden ... Gerechtigheid bestaat
leuk topic!! ik zou waylon geheten hebben dus mijn zoontje is naar mij vernoemd. mijn zussen len of glen (mijn vader bedacht de namen en houdt van engelse namen) overgens kwam mijn vriend met de naam waylon
grappig! dus geen vernoeming naar een (oud)artiest? ik zou Menno geheten hebben pff, thank god for making me a girl
Idem! Als ik een jongen was, dacht Hendrik naar mijn pake. Nu ben ik vernoemd naar mn beppe. Zo ging dat "vroegâh"
Ik zou Moreno geheten hebben en heb onze zoon dan ook naar "mezelf" vernoemd Mijn moeder moest er van huilen nadat zoonlief naakt op mijn borst werd gelegd en ik met een trillend stemmetje zei "Moreno is zijn naam". *snik* hahahaha
Hahaha... Ik moet bij die naam meteen aan de Paus denken. Is er ooit één met die naam geweest of ben ik in de war met Johannes Paulus ? In ieder geval zijn zowel jij als jouw zussen gezegend dat jullie meiden zijn...
Redelijk veel voorkomend in de jaren 70/80, Sander. Mijn zusje zou Jorn hebben geheten. Ook niet erg. Mijn broer zou vernoemd zijn naar mijn vader (samenvoeging van eerste en tweede naam) en ik ben heel blij voor mijn broer dat hij geen meisje is en voor mij dat ze voor elk kind 2 unieke namen hebben verzonnen.
Ik zou micheal matthew hebben geheten. De laatste heet nu mij neefje, en ik vindhet beiden mooie namen
Djou (spreek uit: djouw, jouw met een d ervoor). Vindt het niet lelijk, maar vindt het ook niet erg dat ik een vrouw ben
Patrick. Het werd Patricia. Veel mooier haha. Zoon had als hij geen jongen was geweest Demi_Michelle geheten. Dochter geen jongens naam bij bedacht. Wist snel dat het een meid werd.