Mijn ouders waren in de veronderstelling dat ik een jongen was. Ik zou Xander genoemd worden. Maar er werd toch echt een meisje geboren..
Eerlijk, mijn ouders hadden helemaal niet nagedacht over een jongensnaam. Ze waren er van overtuigd dat ik een meisje was (vooral mijn vader geloof ik) dus ze hebben verder geen jongensnaam achter de hand gehouden. Raar maar waar. Misschien dat mijn moeder ergens in haar achterhoofd wel een naam had zitten maar die heeft ze nooit verteld.
Als ik een jongen was geweest hadden mijn ouders me Rowan genoemd. Vind het op zich wel een mooie naam, gelukkig maar, want toen ik een meisje bleek te zijn hebben ze me Rowan als tweede naam gegeven haha!
Mn ouders wisten dat ze twee meiden zouden krijgen, dus er was geen jongensnaam bedacht. Mn dochtertje had Dario geheten denk ik. Tot aan de bevalling waren we niet uit de jongensnaam. Meisjesnaam was binnen 5 min. gepiept.
Dennis. Vind het geen bijzondere naam, maar ook niet echt lelijk. Tot mijn broertje hadden ze die naam, maar toch werd het op het laatste moment Glenn
Bernlef whaha, mn moeder was er heilig van overtuigd dat ik een meisje was. Mn broertjes die na mij kwamen heten dus ook niet zo.
Eerst zou het yoeri zijn(weet niet hoe je het schrijft) maar mijn neef werd iets eerder geboren en die kreeg dus de naam yoeri en toen zou het Daniel worden. Ben blij dat ik een meisje ben :-D nu is het Danielle
Federico Onze dochter zou anders Ruben heten Onze zoon Juliette Van mijn man weet ik het niet. Ik ga dat eens vragen.