Ik mag nu beslissen over de naam, en nu begin ik te twijfelen wat vinden jullie van de naam Pepijn? Groetjes
Wel leuk. Inderdaad zie ik een blonde Jort Kelder achtige jongen erbij. Ik kon iemand die noemde zijn zoon: Stijn Pepijn. Maar afzonderlijk kan het absoluut.
Ik hou dr ook niet van! Maar daar heb je niks aan natuurlijk!je moet doen wat jouw gevoel je aangeeft...wij hebben ook een naam die sommige doet denken van hum...maar wij vinden het mooi en een ander heeft dan pech...succes meid!
Ik vind het wel leuk! Net als Valentijn, vind ik ook een leuke naam. Maarrrr.... Ik denk niet dat ik mijn eigen kindje zo zou noemen omdat ik de associatie met 'kak' toch te sterk vind. Maar vind het bij andere kindjes dus wel leuk haha! (als het een blank jongetje is tenminste, geen donker kindje.. vind ik net zo min passen als een engelse/exotische naam bij een blank kindje)
Erg leuk! Toevallig bedacht ik me van de week, dat ik dat echt een naam vond voor het toekomstige kindje van een collega
Pepijn... ik zie dan een jongetje met een lange bob en een rollende 'r' voor me, die zeker op hockey gaat later. Ik vind de naam helemaal niet zo lelijk, maar hij is te bestempeld vind ik. Maar waarom twijfel je?
Ik vind het een hele leuke naam! Vind het idd wel in de categorie 'kak-namen' vallen, maar daar is niks mis mee, toch? Ik hou daar juist wel van. Ook leuk in die categorie: Olivier!
Mijn twijfel ligt bij mijn partner, hij houdt niet van "kak" namen. Maar als ik het echt mooi vind dan gaan we ervoor. Maar ik wil liever een naam die we beide mooi vinden. Hebben julie nog een leuke namen? Groetjes, Wendy
Pepijn is best een mooie naam. Niet percé mijn smaak, maar wel mooi. Het zou natuurlijk wel leuk zijn als je man de namen ook mooi vind. Wat denk je van: Floris Marijn Steven Mathias Daniel Simon Boris Joris Lennart
Bij Pepijn denk ik vooral aan een oud-hollandse naam. Best mooi. Alternatieven: - Bastiaan - Pieter - Maas - Auke - Jurre - Tobias - Maarten
Ik vind Pepijn wel mooi, maar mijn man niet. Hij vindt het ook 'bekakt'. Zelf vind ik Persijn ook erg mooi, maar dat is nog weer een stuk aparter en onbekender. Andere namen: Fabian, Caspar, Rutger, Reinout, Reinier, Emiel, Merijn, Boudewijn, Laurens, Maurice, Maurits, Maarten, Jasper.