Hoe had je kindje geheten als....

Discussie in 'Babynamen' gestart door wendyp, 14 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matje

matje Niet meer actief

als tygo een meisje zou zijn hadden we de naam dana nicole

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Geen idee. We waren er nog niet uit.

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Wij wisten dat we een jongen verwachtten, dus hebben we het meisjesnamen-drama gelaten voor wat het was.
    Als er onverwacht tóch een meisje uit was gekomen, dan had ze niet meteen een naam gehad, dan hadden we dat na haar geboorte nog moeten kiezen.

4. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Jelina had Yaniro geheten als ze een jongetje was geweest.

5. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Hier twee meiden en de jongensnaam is van de 1e zwangerschap doorgeschoven naar de 2e maar bleek ook een meid! hihi
    We weten nog niet of we nog een derde kindje zouden willen maar dan blijft de jongensnaam nog steeds hetzelfde..

Dus had 1 van onze meiden een knul geweest of mocht er nog een mini-man komen in de toekomst dan zou de naam zijn:

Christiano Joaquin

Christiano naar Christiano Ronaldo (tijdens het WK 06 kregen wij wat) en Joaquin naar mijn vader.

6. Annika1980

Annika1980 Bekend lid

8 jun 2006
    676
    0
    0
    Als onze zoon een meisje was geweest had hij ANNIKA geheten. :)
    Jaja, Annika is niet mijn naam, maar al vele jaren mijn favo-meisjesnaam.
    Gelukkig vond mijn man deze naam ook meteen mooi, maar het werd een jongen....

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hadden tijdens de zwangerschap van Louise voor een jongen Noah en Lucas op het lijstje staan maar we wisten met 20 weken dat het een meid werd dus het jongensnamenlijstje weggedaan. Het lijstje voor een meisje werd maar langer en langer ;)

8. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Als Lisanne een jongen was geweest had ze Roan of Wesley geheten.

We wisten eigenlijk bijna zeker dta ze een meisje zou zijn, dus de laatste keuze tussen die beide namen hebben we verder niet meer gemaakt. Daar waren we het dan wel over eens geworden als het toch zo bleek te zijn.

9. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    He Wendy!

Thijmen had Indy Sofie geheten als hij een meisje was geworden. Voor de nieuwe baby hebben we nieuwe namen, was toch niet zo blij met Indy. Wel mooi, maar niet dé naam voor mij.

10. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    onze dochter zou, als ze een jongen was geweest, Timo hebben geheten. Maar voor de kleine die nu elk moment kan komen, hebben we toch een andere jongensnaam.

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    als Jenna een jongetje was geweest had ze Jaylano geheten (mix van Jayden en Dylano) maar nu vind ik die naam niet zo leuk meer dus mocht er ooit een 2e komen en mocht het dan ook nog een jongetje zijn dan moeten we op namenjacht :)

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Als Malou een jongetje was geweest had ze Jayden geheten.
    Als Ruben een meisje was geweest had hij geheten zoals onze derde straks gaat heten dus nog even :-# haha.
    En als deze kleine een jongetje blijkt te zijn, dat ga ik ook nog niet verklappen!

Ik zal het komen melden zogauw de kleine geboren is!
    Overigens is ergens in mijn berichten geschiedenis te vinden hoe de kleine gaat heten, omdat ik ooit al eens verklapt heb hoe Ruben had gaan heten als ie een meid was geweest! Haha!

13. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    Wij hadden als meisjes naam Kyra. Maar daar waren we het nog niet 100 % over eens, dus toen we zeker wisten dat het een jongen was, hebben we het meisjes namen lijstje overboord gegooid.

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hmmm ik geloof niet dat ik zo nieuwsgierig ben dat ik meer dan 7000 berichten ga napluizen ;) :p

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fae Leonora had als ze een jongen was geweest:

Finley Leon geheten

Voor een eventueel 2e valt de naam af, omdat de 'F' al bezet is nu door Fae.

16. ducie

ducie Bekend lid

15 feb 2008
    662
    0
    0
    als het een jongen was het
    myron
    geweest
    gr anja

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

@hanneke.. misschien als ik vanavond niets te doen heb, dat ik ga kijken ;) hihi.

Jayden is trouwens weer heel anders dan ruben en malou. Maar je 'mag' al bijna! Wat gaat het snel zeg!

18. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Als onze zoon een meisje was geweest had hij (of zij ...) Sophie geheten.
    Ik vind het nog steeds een leuke naam, maar het wordt bij een tweede toch iets anders, omdat vrienden van ons inmiddels een dochtertje genaamd Sophie hebben.

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Anhtina,
    Gelukkig :D! Kom ik er mooi vanaf! Haha!

WendyP,
    Succes, ik hoop dat je het voorlopig druk hebt en niet gaat zoeken en mijn naam hier neer zet! Haha!
    En ja, idd het schiet al op ;) nog even en dan mag ik weer.

Jayden is idd wat anders, maar in combi met Ruben vonden wij hem leuk Ruben & Jayden.
    Maar dan dus met Malou erbij niet! Haha! Daarom is de naam die we nu hebben als jongens naam ook heel wat anders en meer in de categorie van Malou en Ruben ;)! Nog eventjes geduld dan mag ik het zeggen ;)!

20. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Jari had Femke geheten. Nu hebben we een hele andere naam voor ons meisje-op-komst. (Ik vind Femke nu helemaal niet zo leuk meer haha)

Deel Deze Pagina