Wat een verrassende laatste naam! Ik vind alle namen die je noemt heel goed bij elkaar passen, maar Phonny echt een vreemde eend in de bijt. Ik dacht eerst even dat je een grapje maakte Maar ja, waarschijnijk wordt het toch 'gewoon' Rik
Als Keano een meisje was geweest had hij Ilana geheten. Die naam houden we nu ook voor een eventueel toekomstig meisje.
Als Luca een meisje was geweest had hij Dani geheten en als Mila een jongetje was geweest had ze Raf geheten. We wisten bij beide wat het zou worden dus mss dat de namen in de loop van de zwangerschap toch veranderd waren
Nee, het is geen grapje! Je spreekt het uit als Fonnie. Dat is afgekort van Alphonsa. Zo heet de overleden moeder van mijn man. Hij wilde heel graag zijn moeder vernoemen. Ik was er ook niet echt happy mee, maar ik kon hem dat niet weigeren, vandaar...
Aha, vandaar dat de naam er niet echt tussen leek te passen. Ik zou het overigens ook zo uitgesproken hebben hoor, dat vind ik wel duidelijk. Ik vond het alleen zo'n ander type naam. Maar dat is dus ook logisch, want de rest is 'gewoon' uitgezocht en dit is een vernoeming.
Jullie maken me nieuwsgierig! Overigens heb ik gezocht, maar niets gevonden haha. Had gistermiddag niets te doen whaha
Ik ben ook benieuwd hoe ze het gevonden heeft ! Haha! Met 3 namen kan ik het zelf niet meteen vinden, maar met alle 4 dan heb ik hem meteen! Maar meiden, nog even geduld dan kom ik het wel even zelf vertellen! Haha!
Dankje! Ik hoop dat dat toch wel gebeurd binnen vandaag en een week ! Wat een topic vervuiling eigenlijk ook zeg !
Ja laten we weer ontopic gaan... Sorry, als ik eenmaal bezig ben haha. Nou hoe had je kindje geheten als....
Ik kan je al vast verklappen dat als wij ooit nog een meid erbij krijgen, ze geen River of Ocean gaat het
haha, ik was ook erg nieuwsgierig geworden en heb na 41,5 week zwangerschap nogal last van verveling, dus ik heb jullie naam ook gevonden bolbuikje... Erg leuke naam! En hij past heel goed bij Malou en Ruben! (sterker nog, ik ken een broer en zus de Ruben en ..... heten) Je hebt een goede smaak! Succes met het wachten (is het echte wachten al begonnen bij jou?) en de bevalling straks! En dan nu echt ontopic?