tja ik had ook nooit gedacht dat er een derde zou komen dus vandaar dat het er gewoon staat ! Maaruhh :-# :-# he ! En nu ontopic idd! Haha!
Mocht Joey een meid geweest zijn, had hij Daisy geheten. De kans is groot dat we die naam gebruiken bij een evt tweede!
kan het hier wel gerust vertellen want bij mij komen er geen meer als onze meiden jongens waren noemde ze danté en mathis
Ondanks dat ik altijd het gevoel heb gehad dat ik alleen maar meiden zou krijgen, heb ik toch nog een jongensnaam op m'n lijstje staan: Danté! Erg mooie naam he randi?!
als ons kindje een jongen had geweest had hij Harley geheten (naar mijn vader Harry alleen dan wat engelser zeg maar) Bij Dean weet ik niet meer wat voor meidennamen we hadden omdat we hier nooit uitkwamen..
Hihi, als hier nog een kindje zou komen, dan zal een jongen Lucky gaan heten denk ik. Een meisje misschien wel Alice (in wonderland) Of we vernoemen hem/haar naar de Gyn die de sterilisatie dan niet juist heeft gedaan Arend of Arendina? zoiets? Groetjes van Kiki
Onze zoon heet Luc Jan Jaap ( vernoemd naar onze opa's ) Als wij een dochter hadden gekregen had ze Lynn Jolanthe Marianne geheten ( dan was ze vernoemd naar onze moeders)
Nikki Andrea zou als jongetje Jaro Milan geheten hebben, maar bij een eventuele 2e wordt dit toch niet de jongensnaam
Als Kyra een jongen was geweest had ie Jayden geheten. Deze naam gaan we nu niet gebruiken mocht het een jongen zijn!
luca aiden had noah lotte geheten als hij een meisje was, ik wel blij je hoort de naam iets te vaak meya lotte had mika theo gaan heten als ze een jongen was theo omdat mijn overleden vader zo heet