Wij hebben een paar namen in gedachten voor zowel een jongen als een meisje.. maar het is hem net niet.. We zoeken aparte leuke babynamen liefst engels wat goed uit te spreken is en niet op een hollandse klank. deze namen hebben we nu in gedachten het is niet op willekeurige volgorde: Meisje 1# Dahlicia 2# Alexis 3# Sherilyn 4# Stacey 5# Cassidy 6# Cataleya 7# Gingerly Jongen 1# Giovanney 2# Jayden 3# Casey 4# Zachary 5# Duncn 6# Djormano 7# Richayno Bij meisjesnaam heb ik nog geen favoriet Bij jongensnaam zijn nummer 4 en 7 mijn favorieten zoek dus ook een naam wat je niet snel hoort Iemand nog meer suggesties?
Baby Name Explorer | BabyCenter leef je uit zou ik zeggen. En als suggestie (van die link) vind ik Jeremiah het leukst.
Hmm hier ga je ook een hoop negatieve reacties op krijgen vrees ik. Jayson? Lorenzo? Kaelan? Jelisa? Chayenne?
Ailey Aliya Alyx Amaryllis Ashlyn Azalea / Azalia Braley / Braeley Bryanne Calanthe Callista Camelia Caris, Charis Carlisa Carmen Cassarah Catley / Cathley Cattleya Chalice Delice Delicia Diantha Elicia Ginger Heather Holly, Hollis Jacintha, Jacinthe Jackie Jacklyn Jazlyn Jenessa Jenna Jennica Jessa Jessalyn Karena, Kerena Kaylee Kelia Kelsey Kerensa / Kerenza, Karenza Kylie Laurena Laurissa, Lauressa Lilia Linzi Lotus Luanna Lynna Marly Maxine Melanie / Mellony Melantha Merla Minty, Minta Nola Nona Nya Oakley Raelyn Robina Rosabel, Rosalin Roxy Saranna Sera Shaelyn Tara Tarina Vianne Wenda Zinnia * * * Amery Astor Brennan Curtis Duncan Elroy Gavin, Gavino Germano Geronimo / Jeronimo Giordano Giorgi Giorgio, Giorgino Giovanni Hedley Hyram Jared / Jarod Javan, Jovan Jermaine Jeronim Kaylan / Caylan / Caelan Kenrick Kyle Layton Lennon Lennox Lincoln Lyle Marlowe / Marlow / Marlo Marvin / Marvyn Merrick Morley Neville Oswin Pacey Quin, Quincey Quinlan Renzo Rhys / Reece Richard Richie / Ritchie Rico, Rino Ridley, Ripley Royston, Roydon / Royden Rylan Sefton Selwyn Shaw, Shawn Tyko Vico
Hoezo negatief.. daar zou ik me niet zo druk om maken gaat erom wat wij van de namen vinden en of wij het mooi vinden. niet om wat een ander vind toch maar ik zie leuke namen voorbij komen..
Alleen Alexis vind ik mooi. De andere zijn in mijn ogen geen nette namen. Ik heb daar een negatief beeld bij.
Quiana Julisha / Jalisha / Jelisha Jesley Jazzlyn Melody / Melony Chelsea Chevana / Jevana Sharona Quiano Xaeden Jaevino / Jevino Jaevano / Jevano Joreno Julano Navaro Chevano
Alexis en Zachary vind ik wel mooi. Zachary zou ik afkorten naar Zack. De rest vind ik erg woonwagenkamerig, sorry. Het kind krijgt wel een Engelse achternaam ook? Geen Jazzlyn Sharona Bakker of Djaylano Mitch de Vries?
weet niet wat je kamperachtig noemt maargoed mijn achternaam is Kers en die van mijn vriend Eilander dus daar past op zich wel veel bij zachary vindt ik ook erg mooi maar mn vriend vindt het niks echt een dilemma