Wij hebben er met z'n allen een uitgezocht, maar niet in een tuincentrum. Gewoon bij een verkooppunt buiten op een rustig moment doordeweeks.
Ik ben gister alleen gegaan. Normaal mogen de meiden elk jaar iets uitzoeken voor in de boom. Dit jaar mogen ze doorgeven wat ze leuk vinden en ga ik het halen. We vinden het nu echt niet kunnen om met de kinderen naar het tuincentrum te gaan.
Mijn man haalt de kerstboom elk jaar. Ga dan wel altijd met dochter een middagje naar een tuincentrum. Zag ik dit jaar niet zitten, maar toen ze een paar week geleden een beugel kreeg en ze dus niet naar school hoefde, zijn we midden op de dag even heen geweest en waren er maar 4 mensen. Super handig.
Gratis thuisbezorgd door de plaatselijke kerstboom boer Online uitgezocht en ook geen vieze auto op deze manier
Mijn man heeft hem vandaag na zijn werk gehaald bij het plaatselijk tuincentrum, het was heel rustig. We willen zaterdagochtend met openingstijd naar de winkel voor onze foute kerstbaltraditie...
Vanmorgen eentje bij de Intratuin gekocht. Wij hebben geen speciale kerstboomtradities, volgens mij waren dochters vorig jaar wel mee, maar dit jaar dus zelf gedaan. De conclusie die ik wel heb getrokken na de tijd was dat ik het écht aan man had moeten overlaten, m'n lijf protesteerde zo.