M'n zoontje van 1.5 wilt sinds een paar weken niet meer in bad. Als ik zn badje al klaarzet word hij helemaal hysterisch en weet niet waardoor, er is niks gebeurd. K zet hem wel gewoon in bad want wil er niet aan toegeven, maar voorheen was dat altijd gezellig. Heb ook geprobeerd om hem mee onder de douche te nemen maar dan word hij ook helemaal hysterisch.. zelfs als ik er alleen ondersta. Weet niet hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? Iemand ervaring of tips voor? me hoor het graag... Mama van Luca
Wat vervelend zeg. Ik heb bij Derek Ogilvie een keer een soortgelijke situatie gezien, daar hielp het om het kindje zelf de regie te geven door hem in een leeg bad te zetten en hem de douchekop te geven om het bad te vullen... Zal waarschijnlijk wel een zooitje worden, maar het valt te proberen toch
dat is zeker niet leuk zeg! misschien is het een idee om prentenboekjes over in bad gaan te zoeken, leuke speeltjes mee nemen en misschien met dit mooie weer buiten een zwembadje neerzetten om hier spelenderwijs aan te wennen? Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar misschien helpt het je. Succes! Groetjes Pampers