blah onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door makey, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik heb met 8 wk en 1dg een goede echo gehad alles zag er goed uit.
    Ben erg moe en misselijk maar die missleijkheid lijkt wel af te nemen op zich leker maar maak me meteen weer druk of t wel goed gaat.
    Voel verder nog niks natuurlijk
    hoop zo dat t allemaal nog goed is en dat maar weer snel mag bewegen kan niet wachten om t weer elke dag te voelen dan heb je tenminste bevestiging.

zo moest t even kwijt

2. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,
    Allereerst natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Fijn dat je al een goede echo hebt gehad.
    Over je onzekerheid, welkom in de wereld van de zwangeren!
    Het is niet leuk om je zo onzeker te voelen maar het hoort er toch echt een beetje bij. Zolang ik hier al op zp zit, zie ik regelmatig berichten over onzekerheid. Voor de 1e echo, de 12 wekengrens, 20 weken echo enz.
    Dus misschien is het toch een beetje een geruststellend idee dat je onzekerheid dus heel normaal is en er gewoon een beetje bij hoort.
    Succes met je zwangerschap!
    Groetjes Gwen

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik herken het helemaal hoor! Ik was er tot de eerste echo van overtuigd dat het vast niet goed zou zitten, aangezien ik weinig kwaaltjes heb, op buikpijn na. En door die buikpijn had ik dan ook de hele tijd het gevoel dat het niet goed zat. Maar met 9 weken en 4 dagen een mooie echo gehad. Helemaal blij en gelukkig natuurlijk, maar na een paar dagen kwam die onzekerheid weer opzetten. Het ene moment ben ik onzeker omdat ik buikpijn heb, en denk dat het niet goed is, het volgende moment ben ik onzeker omdat de buikpijn dan ineens weg is en ik dus helemaal niks meer voel! Maar ik ben het met gwen eebns, ik denk dat we dit gaan blijven houden! En als het straks geboren is, ben je weer onzeker of het nog wel ademt in de slaap, etc etc.!!
    Groetjes!!

4. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Hi Makey,

wat de andere 2 meiden voor mij al zeiden is het heel normaal om onzeker te zijn.
    Ook ik had weinig klachten in mijn eerste trimester en ik was belachelijk nerveus voor de 12 wk echo. Dat was mijn eerste echo en ik was zo bang dat ze mij zouden vertellen dat er niets meer zat. Pas na de 12 wk echo ben ik mij gaan ontspannen en toen rond 17 wk mijn buik ook nog eens flink begon te groeien, was ik helemaal gerustgesteld.
    Ik heb me nu neergelegd bij het feit dat het gewoon goed zit.
    Natuurlijk kan er altijd wel wat gebeuren, maar je kan morgen ook onder een bus lopen, heel cru gezegd.
    Ik kreeg de tip om er van te genieten, en hoe moeilijk dat in het begin ook is, het is een goede tip.

Kop op!

5. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Yep, hoort er inderdaad bij. Maar dat gezegd hebbende, praat er ook met je verloskundige over. Volgens mij krijgen zij dagelijks telefoontjes van vrouwen die onzeker zijn, maar dat is ook deel van hun werk. Het is toch ook niet niks om zwanger te zijn!

Heel veel succes!

6. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep hier ook, duurt vast ook nog wel ff. Een echo geeft wel even een goed gevoel, maar helaas niet zo lang. Op maar weer naar de volgende echo!

7. lindje82

lindje82 Lid

30 dec 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik blijf ook zo onzeker. Soms gaat het een paar dagen prima en kan ik echt genieten, maar opeens slaat het weer om. Ik was in week 8 en 9 misselijk, maar dat ik nu sinds 3 dagen helemaal weg. Dus nu begint de onzekerheid weer... Is alles nog goed? Ik de vorige keer is het met 9 weken fout gegaan. Ik ben nu gelukkig al over die 9 weken heen. 30 augustus heb ik de 12-weken echo. Ben blij als daarop nog alles goed is!

8. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    joh, ik voel het bewegen en nog maak ik me druk..
    of het wel genoeg beweegt.... pff ben blij als het gezoond ter wereld is en dan kan je je nog meer druk gaan maken..hihihi

Deel Deze Pagina