Hoe hard groeien kindjes na maatje 74?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.971
    3.976
    113
    Carino: heb ik ook last van hoor...:)
    je wil het gezicht van mijn vriend ook niet zien als ik weer eens thuis kom met een tasje vol...
    Maar ik probeer wel echt wat goedkopere dingetjes te kopen, zodat je ook wat vaker kan haha. Maar ik vind het ook zonde om hele dure kleertjes te kopen omdat ze het maar zo kort aan hebben en dan die maat inschatten pfff... hopelijk wordt dat straks beter.

Heb het spijkerdingetje vanmorgen nog es gepast, maar ze kan er nu echt wel goed in.... mijn dochtertje heeft ook een redelijk lang lijfje dus misschien komt het daardoor. Het is van dopo mini (takko) en meestal vind ik dat groot vallen, maar deze valt misschien net klein ofzo...

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.512
    113
    Onze jongste is een ukkie. Ze zat met 6 mnd in 62 en nu met 15 mnd gaat ze net naar 74. Broeken 68 zijn te kort, maar 74 nog te lang en moeten omgeslagen worden. Lastige is dat ze ook heel smal is en we dus altijd broeken en rokjes met verstelbarestiek moeten kopen.
    Ik zag gisteren bij de VD in de uitverkoop al een skibroekje voor volgend jaar. Was nu flink afgeprijsd, maar ik durfde niets te kopen omdat het zo vreselijk moeilijk in te schatten is welke maat ze dan heeft.

Over het kopen....jaaa dat herken ik. Ik ga dan ook regelmatig naar kledingbeurzen om daar naar hartelust wat kleding te kopen. Zo kan ik toch veel kopen voor weinig geld. :D

Deel Deze Pagina