hoe hard groeit je buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amaranta, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ben nu 5 weken zwanger. Eind april ga ik trouwen. Dan ben ik ong 12 weken. Hoe groot is je buik dan ongeveer? Kun je dan zien? Ik begrijp dat het persoonsafhanelijk is, maar ik ben gewoon benieuwd.

Ik heb van mezelf al een redelijk buikje (wel vaker is er aan me gevraagd of ik zwanger was terwijl dat niet het geval was).

Ben de afgelopen maanden wel flink wat afgevallen ivm de bruiloft.
    Ik heb nogal een mooie en strakke jurk dus ik ben benieuwd.

Iemand een idee of een richlijn?

2. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    dat is per persoon echt heel erg verschillend,
    dus moelijk tezeggen. Ik had wel wat buik, maar had nog wel mijn gewone kleren aan.Beetje afwachten dus;)

succes er mee.. groetjes jantina

3. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Is echt moeilijk te zeggen.
    Toen ik 4 maand zwanger was zagen ze het nog eens niets als ik iets lossere kleding droeg :(

Maar ik denk eerlijk gezegd als je een strakke jurk aandoet dat je dan toch wel een buikje ziet(als is het maar klein :) )

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bij mij zag je mijn buik pas met 7 maanden, dus er is echt geen pijl op te trekken.

5. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Bij mij viel het de mensen op , die niet wisten dat ik zwanger was, rond de 16e a 17de week.

Maar het is per persoon heel verschillend, dus moeilijk om te gaan vergelijken...

6. harriette

harriette Actief lid

18 nov 2005
    178
    0
    0
    noord brabant
    Hallo,

Had ook al een buikje van mezelf.
    En je kan bij mij niets zien, draag nog steeds mijn eigen broeken.

Dus ik zou zo lang mogelijk wachten om je jurk( of iets anders) te laten vermaken

Succes
    Jetje

7. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik ging trouwen toen we 10 weken waren en ik paste gelukkig goed in mijn rok. had wel 1 maat groter gekocht zodat we hem kleiner konden maken als het moest, maar dat hij ook groot genoeg was als het moest.

uiteindelijk hebben we hem iets kleiner moeten maken. dus nee niet gegroeid. maar ligt er ook aan denk ik of het je eerste kindje is.

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Dat is echt moelijk te zeggen.
    Ben nu 8 weken zwanger als ik na me buik kijk schrik ik ervan.

kan je jurk nog iets uitgenomen worden ?

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Het is mijn 1e kindje ja.De jurk, daar was er maar 1 van en die zat precies. ik heb begin jan voor het laatst gepast en toen zat ie een tikkeltje ruim. ik zit mezelf helemaal op te vreten, dus ik ga morgen maar bellen

Deel Deze Pagina