zwanger maar blijf afvallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama77, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama77

mama77 Lid

9 jan 2007
    30
    0
    0
    ik ben nu iets meer als 3 maanden zwanger en voor ik zwanger werd woog ik 72 kilo ik ben inmiddels afgevallen na 67
    wie heeft er in de zwangerschap dit eerder mee gemaakt en kan mij vertellen hoe het kan en wat te doen
    hoop dat iemand me kan helpen

groetjes antje

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ben je erg misselijk en moet je veel overgeven?

Ik had dat wel bij mn vorige zwangerschap en viel ook veel af.
    Je moet er wel voor zorgen dat je genoeg vitamines binnen houd.

Anders even een paar tips vragen aan je VK... suc6

3. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Ik had het bij mijn 1e 2 zwangerschappen ook. Werd me toen verteld dat het niet erg is. Klopte bij mij ook. Ben uiteindelijk 4 en 8 kilo aangekomen, en dat was er na de bevalling zo weer af. Het heeft dus zijn voordelen. Moet je je verder niet druk om maken. Zei de vk er iets over dat je je nu zorgen maakt dan?
    Groetjes, Jikke

4. mama77

mama77 Lid

9 jan 2007
    30
    0
    0
    nee ik ben niet misselijkof niks en eet geneg aan vitamine en ald die dingen
    maar ja het heeft dan inderdaad wel een voordeel ja straks na de zwangerschap
    bedankt voor de reacties terug

groetjes antje

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

schijnt heel vaak voor te komen. Ikzelf ben ook eerst afgevallen. Je hoeft niet bang te zijn dat je kindje te weinig voeding binnen krijgt, want het pakt gewoon van jouw reserves met als resultaat dat je afvalt.

In mijn boek staat het ook dat het vaak voorkomt dat vrouwen eerste periode afvallen.

6. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo, ik had precies hetzelfde maar na week 16 begon il aan te komen, totaal 14 kilo. geen zorgen maken, beebje pakt wat ie nodig heeft

Lisette

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    bij me eerste had ik het ook viel ook af maar was niet erg ben uiteindelijk toch 16 kilo aangekomen dus het komt wel goed hoor meis

8. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Vergeet niet dat jouw kindje jou als het ware opeet. Dus als jij normaal eet (dus niet meer) dan zal je in het begin ook niet echt aankomen. Dat is bij mij ook het geval: eerst afvallen en dan pas aankomen.
    Inderdaad heb je dan (vaak) het voordeel dat je snel weer op gewicht bent! :)

9. sabrina27

sabrina27 Actief lid

21 aug 2006
    279
    0
    0
    ik had het ook bij al mijn zwangerschappen
    bij de 1ste ben ik de eerste 20w 9 kilo afgevallen daarna kwam ik 12 kilo aan dus ik was intotaal maar 3 kilo zwaarder ik was na de bevalling zelfs 5 kilo lichter als voor me zwangerschap hahaha
    bij de 2de ben ik eerst 12 kilo afgevallen en daarna 23 bij gekomen daar is wel 10 kilo van blijven hangen hahaha
    bij deze zwangerschap was ik al 7 kilo afgevallen en ik moest donderdag op controle en ik ben zowaar 1 kilo aangekomen.
    zal me er niet tedruk om maken hoor het kan helemaal geen kwaad de baby pakt idd wat het nodig heeft.
    en zolang je niet veel overgeeft of zo kan het echt geen kwaad.

Deel Deze Pagina