Ik zou mijn zoontje graag gaan inbakeren. Bij mijn 1e gebruikte ik nog traditionele doeken, maar nu zou ik graag een kant en klaar systeem hebben. We hebben nogal een prikkelgevoelig en sterk kind (vanaf dag 1 zijn hoofd optillen en vanaf dag 1 wist hij zich uit de hydrofiel te wurmen). Dus welke doek is dan het meest geschikt? Hij slaapt nu in de puckababy (of op zijn buik) maar dit is helaas niet geschikt voor hem. Hij slaapt nog niet, en nog steeds heel kort. Hij is er te sterk voor en wurmt ook bijna zijn arm uit het hoofdgat.
Die van mum2mum kun je bij de beentjeslosmaken, zodat je 's nachts met verschonen niet helemaal uit hoeft te bekeren en daarna weer in
Wij hadden ook de pacco. Ideaal. Heeft hier heeel goed geholpen! En hij was er bij 13 weken zo weer uit. Met de afbouwdoek van pacco.
Wij hadden de dream swaddle, dat is die van mum2mum. Zeer tevreden over, daar kwam hij echt niet uit.
Dan gaat het denk ik de Pacco worden. Bedankt voor jullie reacties! Nu nog hopen dat het effect heeft, want soms heb ik het gevoel dat hem toch iets dwars zit waardoor hij zijn slaap vaak niet kan pakken (hij huilt dan plots in zijn slaap na 30 min, en wordt dan dus wakker alsof hij of een krampje heeft of zuur). Mijn aanwezigheid in de nacht geeft hem dan vaak voldoende comfort om door te pakken, maar overdag ben ik niet direct bij hem...
Hier ook de pacco piccolo. Sinds kort de pacco plus afbakerdoek maar met uitbakeren nog niet begonnen. Hij is 12 weken dus misschien binnenkort mee beginnen. Op hoop van zegen dat dit goed gaat. Krampjes en spugen wordt ook minder in de pacco! Onze vent poept alleen als ie in de doek zit. En als ik hem.inbaker een dikke vette glimlach. Inbakeren met hydrofiel werkte hier ook niet.
Eerst de Pacco en daarna de Puckababy.Fijn allebei! Zorg er wel voor dat je de hongertekenen goed in de gaten houd. Zeker als je bv geeft is dat erg belangrijk. Hier gaf het oudste dochter rust.Ze sliep niet door maaiende armpjes. Toen ze door het inbakeren beter ging slapen,gingen de voedingen ook beter.Ze dronk krachtiger en rustiger )