Kleding voor september?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Deniesje1, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Hallo allemaal:)

Ik ben op dit moment 14 weken en 2dagen zwanger van ons eerste kindje nou vroeg ik me af wat voor kleding we nodig zouden moeten hebben in September in verband met het weer.

Misschien dat een van jullie ons kunnen helpen.

X:)

2. Alita

Alita Niet meer actief

Moeilijk....onze oudste is van eind sept en toen was het weer al niet meer lekker en veel regen.
    De jongste is van midden sept vorig jaar en toen was het gewoon lekker warm...

Dus ik zou kijken voor vestjes die je groter koopt....die heb je toch nog nodig in de winter.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.066
    113
    Hier 2 kids van midden september en beide keren had ik rompertje met korte mouwen en zonder mouwen en shirtjes met lange mouwen. En een dik vestje, voor een echt jasje was het nog te warm.

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier is de oudste van midden september.. Had diverse dingen van rompers zonder mouw tot met lange mouw, t-shirtje met korte en lange mouw etc. Maar was dan ook begin september uitgerekend en kon natuurlijk ook weer 3 weken daarvoor komen dus dan zat je midden augustus haha.

Hier combineerde ik de t shirtjes korte mouw dan bijv. met een rompertje lange mouw eronder (stond grappig en was toen warm genoeg). Verder hier geen echt jasje gehad, maar een warm vestje.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter is van 10 september en ik had ook alle soorten rompers en een paar tshirtjes met korte mouw (kan altijd romper lange mouw onder). Voor de rest gewoon shirtjes lange mouw.

Ze heeft de eerste weken, gewoon korte mouw romper en shirtje lange mouw aangehad(of andersom)

Ik had wel een extra vestje voor in de mc, had geen mc voetenzak maar een gewone wikkeldoek erin.

6. fafje

fafje Niet meer actief

hmm mijn zoontje is van de eerste week van sept...toen regende het wel vaker..maar in de eerste weekjes was ik no niet dagelijks buiten..

hij droeg binnen in de box vaak een broekje met lange mouw romper
    als we naar buiten gingen dee dik er vaak een tshirt/blousje over heen met jasje/vestje en dan bijv een babywrap in de maxi cosi, of in de wagen gewoon laken+dekentje..

7. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    heb voor september een hoop shirtjes met lange en korte mouwen ,jeansje en paar zachte broeken ,pijamatjes in verschillende stoffen
    september s meestal nog lekker warm maar kan al lelijk regenen

8. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Eerste week moeite om zichzelf warm te houden dus romers met lange mouw erg aan te raden!

Deel Deze Pagina